.

Geen service op m'n telefoon


Badge
Ons nummer ligt er alweer uit en jullie zijn telefonisch niet bereikbaar.
Op de site staat al tijden een nummer dat alleen naar KPN verwijst.
Ik zou graag met spoed willen wten wanneer de storing verholpen is.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jetjewel,

We hebben op dit moment geen algemene storing. Het is mogelijk dat je probleem postcode gerelateerd is. Ervaar je het probleem op 1 plek of op meerdere plekken? Ook wil ik je vragen het toestel uit/aan te zetten. Graag hoor ik wat het resultaat is.

Overigens zijn we telefonisch wel bereikbaar. Je kunt ons bellen via 0800 023 2300.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum jetjewel,We hebben op dit moment geen algemene storing. Het is mogelijk dat je probleem postcode gerelateerd is. Ervaar je het probleem op 1 plek of op meerdere plekken? Ook wil ik je vragen het toestel uit/aan te zetten. Graag hoor ik wat het resultaat is.Overigens zijn we telefonisch wel bereikbaar. Je kunt ons bellen via 0800 023 2300.Groetjes,Alex


Nieuwe SIM is onderweg, laat weten zodra het werkt. Bedankt!
Heb al een tijd last van "poor quality"ontvangst in huis waardoor er gesprekken worden afgebroken.
Zou graag willen weten wanneer dit opgelost is. Ze zijn er mee bezig is zo'n rekbaar begrip.
Grts.Ron
Reputatie 5
Badge +10
Heb al een tijd last van "poor quality"ontvangst in huis waardoor er gesprekken worden afgebroken.
Zou graag willen weten wanneer dit opgelost is. Ze zijn er mee bezig is zo'n rekbaar begrip.
Grts.Ron


Welkom op het forum Ron,

Lijkt op een plaats of ruimte gerelateerd probleem. Wat is de postcode van de plek dan kan ik het e.e.a. controleren?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum jetjewel,We hebben op dit moment geen algemene storing. Het is mogelijk dat je probleem postcode gerelateerd is. Ervaar je het probleem op 1 plek of op meerdere plekken? Ook wil ik je vragen het toestel uit/aan te zetten. Graag hoor ik wat het resultaat is.Overigens zijn we telefonisch wel bereikbaar. Je kunt ons bellen via 0800 023 2300.Groetjes,Alex


Nieuwe SIM is onderweg, laat weten zodra het werkt. Bedankt!

Heb reeds contact gehad en er is bekend dat de ontvangst slecht is op mijn huisadres. Alleen kon men mij niet zeggen wanneeer dit opgelost zou zijn. Wel dat er aan "gewerkt'wordt. Maar dat is zo rekbaar,volgende week,maand ,jaar etc. Duidelijkheid is welkom!!
Heb al een tijd last van "poor quality"ontvangst in huis waardoor er gesprekken worden afgebroken.
Zou graag willen weten wanneer dit opgelost is. Ze zijn er mee bezig is zo'n rekbaar begrip.
Grts.Ron


Welkom op het forum Ron,

Lijkt op een plaats of ruimte gerelateerd probleem. Wat is de postcode van de plek dan kan ik het e.e.a. controleren?

Groetjes,

Alex


1622jg is de postcode
Reputatie 5
Badge +10
Beste Ron,

We hebben zojuist contact gehad met de technische dienst. De problemen zouden verholpen moeten zijn. Ervaar je het probleem nog steeds? Zo ja, dan willen we je vragen de simkaart in een ander toestel te proberen om na te gaan of je het probleem ook ervaart met een ander toestel.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Dank voor de reactie.
Helaas is de ontvangst nog steeds slecht te noemen.
Ook met andere toestellen geprobeerd en dat geeft het zelfde beeld.
Hoor graag van je als het "echt"verholpen is.

Groeten,
Ron
Reputatie 5
Badge +10
Dat is vreemd. Er zijn geen meldingen meer binnen gekomen van andere KPN/Simyo gebruikers. Welke toestellen heb je precies geprobeerd?
Geprobeerd met een Iphone ,HTC en een samsung.Allen geven minimaal ontvangst aan.
En bij mij zijn verschillende gesprekkken afgebroken met "poor quality"ontvangst.
En nog even voor de duidelijkheid;met verschillende simkaarten(verschillende personen)geprobeerd
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ron,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij verzoeken je om bij de netwerkinstellingen van het toestel (die je nu gebruikt) na te gaan welk netwerk er gebruikt wordt. Mocht het ingesteld zijn op UMTS, dan raden wij je aan om (tijdelijk) over te schakelen naar GPRS en te controleren of dit effect heeft.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 5
Badge +10
En nog even voor de duidelijkheid;met verschillende simkaarten(verschillende personen)geprobeerd

Hoi Ron,

Nogmaals contact gehad met de technische dienst. Er is toch nog een probleem te zien met het ventilatiesysteem op de zendmast. Helaas kan ik geen indicatie geven per wannneer dit is opgelost. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb sinds vanmiddag geen service op mijn telefoon. Ik heb de telefoon inmiddels diverse malen herstart en heb sinds moment van ontdekking (+/- 17.00 vanmiddag) eveneens de afstand van Rotterdam naar Amsterdam afgelegd. De storing in verbinding lijkt dus niet lokatie gerelateerd.

Wellicht is wel van belang dat ik gisteren een vervangende SIM kaart heb aangevraagd echter heb deze nog niet ontvangen/geactiveerd.

Enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

mvgr, Ron (niet dezelfde als hierboven)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum QSVDR,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels weer gebruik kunnen maken van je aansluiting. Mogelijk heeft het inregelen van de vervangede simkaart wat vertraging opgelopen op het netwerk.

Groetjes,

Alex

Reageer