Skip to main content
Dag,

vandaag volgens planning heeft Simyo mijn nummer geporteerd. Na plaatsen van de SIMkaart van Simyo zie ik bovenin scherm van mijn IPHONE 4 de melding: GEEN SERVICE. 

SIMkaart van oude provider doet het niet meer en mijn Simyo SIMkaart dus ook niet. Nu ben ik niet bereikbaar.

GRAAG PER OMMEGAANDE OPLOSSEN.

Edwin Leutscher
Beantwoordt u svp mijn vraag. Uw medewerker heeft het netwerk gereset. Volgens uw klantenservice zou na een toestelreset en 15 minuten wachten alles goed moeten zijn. Dat heb ik gedaan en om 14.15 uur zou ik bereikbaar moeten zijn. 

Het is nu 15.40 uur en ben nog niet bereikbaar. In dat geval zou ik direct moeten bellen met de klantenservice. Die is nu niet bereikbaar. Lost u svp mijn bereikbaarheidsprobleem op.



Edwin
Simyo heeft twee keer het netwerk gereset. What ever that may be. 

Daarna heb ik op verzoek van Simyo twee keer mijn toestel uitgezet. 

Toen dat ook niet werkte heb ik op aangeven van Simyo mijn toestel gesynchroniseerd met Itunes. 

In ITunes kreeg ik de melding dat de telefoon werd geactiveerd. Daarna kon ik bellen, gebeld worden en internet/mail en alles. 



Let op: bij mobiel data netwerk instellingen de KPN instellingen invullen. Google op: qelp.kpn.iphone en de juiste url naar de handmatige instellingen van KPN verschijnt.



Succes
Hoi EPCL,



Fijn om te horen dat het probleem is verholpen met het synchroniseren van je toestel!

Reageer