Beste Simyo,
Vandaag is mijn nummer overgezet van een andere provider naar Simyo. Ik heb de simkaart geactiveerd(is al bevestigd) en in mijn telefoon gedaan(Iphone 4s) alles lijkt in orde, behalve dat mijn telefoon nog steeds geen service heeft.
Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Het porteren gebeurd aan het einde van de dag, en meestal lost het euvel zich vanzelf op.
Je zou vanavond of morgenochtend even je telefoon uit en weer aan kunnen zetten om opnieuw op het netwerk aangemeld te worden.
Graag hoor ik of dit heeft geholpen.
Je zou vanavond of morgenochtend even je telefoon uit en weer aan kunnen zetten om opnieuw op het netwerk aangemeld te worden.
Graag hoor ik of dit heeft geholpen.
Oké!
Heb hem net een keer uit en aan gezet en nou doet hij het, bedankt!
Groetjes Evelien
Heb hem net een keer uit en aan gezet en nou doet hij het, bedankt!
Groetjes Evelien
Vandaag is mijn nummer overgezet van een andere provider naar Simyo. Ik heb de simkaart geactiveerd(is al bevestigd) en in mijn telefoon gedaan(Iphone 4s) alles lijkt in orde, behalve dat mijn telefoon nog steeds geen service heeft.
Wat kan ik doen?
Heb hem net een keer uit en aan gezet en nou doet hij het, bedankt!
Groetjes Evelien
Hoi Evelien90D,
Welkom bij Simyo en op het forum! :)
Fijn om te horen dat de tip van Martijn heeft geholpen.
Werkt alles naar wens? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.