Skip to main content
Dag, na het activeren van mijn vervangende simkaart krijg ik een "geen service" melding en kan ik niet bellen.

Wat moet ik nu doen?

Groeten Marieke
Welkom op het forum MGerritsen,



Volgens onze gegevens heb je na je geplaatste bericht op het forum gebruik kunnen maken van je aansluiting. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.



Groetjes,



Alex
Beste Alex,

Ik heb, net als Marieke, ineens geen service. Op 7 januari ben ik overgestapt en dat ging tot een uur of twee geleden prima. Ik ben fors over mn bundel heengegaan, maar niet zodanig dat ik daarom afgesloten kan worden. Kunnen jullie dit ajb zo snel mogelijk herstellen?

En verder wil ik dus graag mijn bundel aanpassen, maar dat wordt op deze website ook geweigerd, ook na volledig toestaan van cookies. Dat probleem zou ik dus ook graag verholpen zien. Alvast dank.

Groet,

J
Netwerk doet t weer, dus bedankt of sorry voor de overhaaste vraag. Ik kan nog niet mn bundel wijzigen, heeft dat ermee te maken dat het de laatste vier dagen van de maand zijn? Voor de duidelijkheid, de melding die ik krijg is 'Error 500: internal server'.
Welkom op het forum JdJ,



Krijg je dezelfde foutmelding ook met een andere internet browser? Let er wel op dat je bundel wijziging nu per de 1/3/13 in gaat.



Groetjes,



Alex

Reageer