Skip to main content
Ik heb mijn Symio opgezegd per 29 mei a.s. Helaas heb ik sinds zaterdag (dat ik weet; misschien al eerder) geen internet meer! Hoe kan dit?
Hoi Marielleke,



Welkom op het forum.



Jammer dat je ons gaat verlaten 😞



Op 29 mei neemt je nieuwe provider je nummer over. Tot die tijd is je Simyo simkaart nog steeds actief.

Ik kan niets vreemds zien aan je aansluiting. Alles staat correct.



Voor de zekerheid zal ik een reset uitvoeren voor mobiel internet. Je mag je toestel even uit en aanzetten om de reset af te ronden.



Laat je ons weten of je nu wel verbinding kan leggen?
Dag Ali,



De verbinding is inderdaad terug, dankjewel!

Ik ga Symio verlaten omdat ik een nieuwe telefoon moest hebben en ik al KPN heb; dus goede korting kreeg.

Ik heb altijd met plezier Symio gehad en raad het ook iedereen aan die een SimOnly nodig heeft.

Mijn bereik was altijd stukken beter dan álle anderen om mij heen die géén Symio hebben :D



Groetjes en bedankt!

Marielle
Hoi Marielleke,



Nou, dat is echt heel fijn om te horen, dat je zo enthousiast bent :)

Wie weet zien we je dan nog eens terug in de toekomst, als je weer contractvrij bent bij onze papa 😉



Groetjes, Charlene

Reageer