Skip to main content
Mijn telefoon geen aan dat ik niet op het netwerk kan (geen service). Ik kan dus niet bellen met de klantenservice en op een mail wordt binnen 3 dagen gereageerd. Hoe kom ik op zeer korte termijn in contact met de klantenservice, zodat dit opgelost wordt?



Btw heb geen service na activeren van een nieuwe simkaart. Heb de kaart al opnieuw geactiveerd, puk-code inmiddels 2 keer in moeten voeren omdat de pincode niet overeen kwam (heb 2 mails waarin wat anders staat dan in mijn instellingen online.)



Ben al vanaf 11 uur vandaag niet meer bereikbaar en is ook mijn zakelijke telefoon.



Bedankt voor een toekomstige reactie!



Groet van een enigzins gefrustreerde Inge
Ik raad je aan om https://twitter.com/simyoNL te proberen.
Ter aanvulling. Mijn simkaart is geblokkeerd en ik moet contact opnemen met de klantenservice. 



Dat gaat dus niet 😞
Is er geen computer in de buurt waarmee je even een tweet naar Simyo kunt sturen?
Hoi ingep, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen op deze manier je topic sneller vinden.



In het weekend is de Simyo klantenservice inderdaad niet bereikbaar. Soms zijn wij in het weekend aanwezig. Je hebt dan de meeste kans op Twitter of e-mail. Om deze reden raadde Scotsman je aan het via Twitter te proberen 🙂



Heel vervelend dat je niet meer kon bellen sinds de activatie van je nieuwe simkaart 😞 Ik zie dat je dit weekend per e-mail al contact hebt gehad. Je activatie was niet helemaal goed gegaan. Dit is goed gezet op het netwerk. Ook zie ik dat er weer gebeld is met je simkaart.



Werkt alles weer naar behoren? :o



@Scotsman; bedankt voor je reactie!

Reageer