.

Beantwoord

Geen service, geen netwerk na activeren simkaart, wat nu?

  • 25 October 2014
  • 8 reacties
  • 939 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe iPhone, de iPhone 5s. Voorheen had ik de iPhone 4. 
Ik heb donderdag gelijk een nieuwe simkaart besteld, en deze heb ik vandaag geactiveerd en in mijn nieuwe telefoon geplaatst.
De reservekopie is teruggezet en alles werk. Behalve mijn netwerk.
Linksboven staat in plaats van KPN NL nu Geen Service.

Ik zit nu op het thuiswifi, dus ik heb nu wel gewoon internet. Maar ik ben bang dat als ik morgen naar mijn werk ga, ik de hele dag geen internet zal hebben.
Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Ik heb mijn simkaart overigens wel gewoon geactiveerd via Mijn Simyo.

Groetjes, Laura
icon

Beste antwoord door Naomi 27 October 2014, 15:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi Lauraaa.

In het weekend is niet altijd een moderator aanwezig, wat je zou kunnen doen om snel te worden geholpen is een bericht via twitter.

Groet,
Friesian
Gisteren sim kaart geactiveerd. Melding 'kan enkele minuten duren'. Vandaag nog steeds geen netwerk. Ook niet na opnieuw opstarten.
Ik heb helaas geen twitter. Ik heb precies hetzelfde probleem gehad toen ik net klant werd van Simyo, ongeveer een jaar geleden. Kon ook niet bellen/smsen... Ontzettend vervelend.
De status van mijn simkaart is bij Mijn Simyo actief...
Een vraag, heb je al geprobeerd handmatig netwerk zoeken?

Groet,
Friesian
Een vraag, heb je al geprobeerd handmatig netwerk zoeken?

Groet,
Friesian


Ja verschillende keren opnieuw opgestart en ook handmatig netwerk gezocht. verschilende netwerken gevonden, echter zowel automatisch registreren als handmatig geeft geen resultaten.
Bij mij is 't probleem opgelost! Heb net een mailtje gekregen met de pin/puk code en daarna opnieuw opgestart. Vanaf nu gewoon netwerk 🙂
Bij mij is het probleem nu ook opgelost na alleen de 24ste keer opnieuw starten, waarschijnlijk is de wijziging nu door het netwerk gedruppeld 😉
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lauraaa en Peter.kelder 🙂, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic even naar het onderwerp Bellen verplaatst. Op deze manier vinden andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller.

Top om te horen dat je je nieuwe simkaart kan gebruiken 😃 Het kan dat er een kleine vertraging was. Goed om te weten dat alles weer werkt. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden ;)

@Friesian; bedankt voor je reacties. Super dat je zo goed meedenkt!

Reageer