.

Beantwoord

Geen service en activeren nummer simyo

  • 28 November 2012
  • 5 reacties
  • 557 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Van de week mijn Simyo simkaart met daarbij het abonnement ontvangen. Na het installeren stond er echter "geen service" en is het netwerk niet beschikbaar. Ik kan dus niet bellen en internetten via mijn telefoon. Mijn iphone heeft ios 6.0.1.Gesynchroniseerd via Itunes en dmv http://www.unlockit.co.nz/#_Custom geprobeerd. Helaas...geen service. Simkaart in ander toestel werkt wel.....Graag verneem ik uw antwoord.

Trouwens, wel 1,38 verbruikt???? Geen service en wel verbruik??

Verder had ik gevraagd om nummerbehoud, dit is echter geweigerd. Daarom mijn verzoek om nummerbehoud te weigeren en het nieuwe nummer van Simyo te activeren als abbonnement.

Alvast bedankt voor de moeite
icon

Beste antwoord door Natascha 4 December 2012, 11:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Aad1,

De simkaart is reeds geactiveerd op 25 november 2012 en ik zie in het systeem dat je gebruik maakt van de simkaart.
Je maakt gebruik van de simkaart met het tijdelijke telefoonnummer omdat er nummerbehoud is aangevraagd. Het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen omdat het telefoonnummer is afgesloten. Graag verneem ik of er een nieuw verzoek moet worden ingediend of dat de bundels moet worden geactiveerd met het tijdelijke telefoonnummer.
Badge
Graag activeren met het tijdelijke nummer. Het rare blijft overigens dat de telefoon maar blijft aangeven dat er geen service beschikbaar is......ik heb de telefoon vandaag naar de winkel gebracht om te kijken of hier wat aan te doen is, of heeft u nog andere opties?
Badge +6
Hoi Aad1,

De bundels zullen vandaag na half 6 worden geactiveerd met het tijdelijke telefoonnummer van Simyo. De simkaart doet het wel denk dat het aan je toestel ligt.
Badge
Ik heb 2 dagen kunnen bellen en nu geeft hij aan dat ik geen service heb.... na uit en aan zetten en sim kaart opnieuw geplaatst te hebben heb ik nog steeds geen service.
Telkens vraagt hij de pincode, deze voer ik steeds in maar hij pakt deze niet.

graag jullie hulp

Chantal
Reputatie 2
Badge +1
Hey Chantal242,

Volgens onze gegevens kan je reeds gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Reageer