Skip to main content

.

Beste,



Ik had een vraag over mijn simkaart, ik heb al 2-3 dagen geen service op me mobiel.

Het bellen, smsen en 3G op me telefoon doet het allemaal niet.

Ik heb de telefoon een stuk of 10 keer aan en uitgezet maar dit lukt niet.

Hou zouden jullie mij kunnen helpen?



het toestel dat ik heb is een samsung galaxy S5



Met vriendelijke groet,





Pim Jansen
Hoi pim_jansen, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je geen service hebt op je telefoon! Volgens het systeem is de simkaart gewoon actief en zou hij het moeten doen. Om er zeker van te zijn dat de simkaart ook goed is aangemeld bij het netwerk, heb ik zojuist de simkaart een reset gegeven. Ik wil je daarom vragen om de telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart uit de telefoon te halen. Daarna start je de telefoon weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk.



Werkt dit niet, wil ik je vragen om de simkaart eens te testen in een andere mobiel, zodat we kunnen kijken waar het probleem zit 🙂.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes, Tiury

Reageer