Ik heb net mijn nano simkaart geactiveerd, maar nu heb ik 'geen service'. De overstap naar mijn oude nummer zal de 21e plaatsvinden. Maar ik zou toch nu wel al service met deze simkaart en het tijdelijke nummer moeten hebben?
Hartelijke groet, Anita Beens
Bladzijde 1 / 1
Nog eventer aanvulling op mijn vorige bericht:
In mijn instellingen staat bij Algemeen/Info/Netwerk:
'Geen service', en als ik dat selecteer vervolgens:
'Simkaart niet geprovisioneerd'
De pincode die ik bij activeren kreeg klopte niet, heb via pukcode daarna zelf nieuwe pincode in moeten stellen.
Hoor graag wat er moet gebeuren zodat ik morgen niet zonder telefoon zit....
Hartelijke groet,
Anita
In mijn instellingen staat bij Algemeen/Info/Netwerk:
'Geen service', en als ik dat selecteer vervolgens:
'Simkaart niet geprovisioneerd'
De pincode die ik bij activeren kreeg klopte niet, heb via pukcode daarna zelf nieuwe pincode in moeten stellen.
Hoor graag wat er moet gebeuren zodat ik morgen niet zonder telefoon zit....
Hartelijke groet,
Anita
Ik heb met jullie gebeld, en het is inmiddels opgelost!
🙂
🙂
Welkom op het forum Anita Beens,
Ik zie dat je inderdaad gebruik kunt maken van je aansluiting. Bedankt dat je het even laat weten.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inderdaad gebruik kunt maken van je aansluiting. Bedankt dat je het even laat weten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.