1/2 jan 2013 gekozen voor een Simyo prepaid abbonnement. Vandaag 21 jan geen service meer op mijn telefoon, terwijl ik nog een tegoed heb van meer dan 20 euro. De klantenservice telefonisch niet bereikbaar, erg lange wachttijden. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Joris Jansbeken,
Volgens onze gegevens kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Wanneer je geen service hebt op je telefoon, kun je het best eerst het toestel uit/aan zetten. Dit verhelpt het probleem vaak.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Wanneer je geen service hebt op je telefoon, kun je het best eerst het toestel uit/aan zetten. Dit verhelpt het probleem vaak.
Groetjes,
Alex
Welkom op het forum Joris Jansbeken,
Volgens onze gegevens kun je weer gebruik maken van je aansluiting. Wanneer je geen service hebt op je telefoon, kun je het best eerst het toestel uit/aan zetten. Dit verhelpt het probleem vaak.
Groetjes,
Alex
Dat is juist, ik las het later op forum bij een aandere deelnemer, bedankt
Hoi Joris Jansbeken,
Graag gedaan en een fijne dag!
Graag gedaan en een fijne dag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.