Sinds 2 dagen staat er waar normaal KPN en hoe hoog het bereik is, geen service. Ik kan niet bellen of sms'en, het lijkt me sterk dat ik ben afgesloten aangezien mijn kosten redelijk normaal zijn en ik de laatste factuur gewoon heb betaald. Waarom is dit?
Bladzijde 1 / 1
Ik probeer mij ook aan te melden en heb hetzelfde probleem!
Hoi Suzy en Sander W,
@Suzy. Ik zie dat jij inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht je dit probleem in het vervolg nogmaals hebben, raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten of handmatig te kiezen voor het KPN netwerk.
@Sander W. Kan je aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je handmatig voor het KPN netwerk kiest?
Groetjes,
Alex
@Suzy. Ik zie dat jij inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Mocht je dit probleem in het vervolg nogmaals hebben, raad ik je aan het toestel uit/aan te zetten of handmatig te kiezen voor het KPN netwerk.
@Sander W. Kan je aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je handmatig voor het KPN netwerk kiest?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.