Skip to main content
Beste moderators,



Ik heb sinds mijn nummer is overgesloten van Hi naar Simyo alleen nog maar 'Geen Service' gehad op m'n telefoon. Ik heb tot het laatst m'n Hi abonnement gebruikt en toen daar de service verdween, ben ik m'n Simyo-simkaart gaan gebruiken.



Ik heb de simkaart op tijd geactiveerd, dus ik snap niet waar het aan kan liggen. Schoonmaken en opnieuw plaatsen van de simkaart biedt helaas ook geen oplossing. 



Ik zien in mijn iPhone ook niet het gebruikelijke kopje 'Aanbieder' in het menu staan. Dus handmatig een netwerk zoeken lukt ook niet.



Hebben jullie een oplossing?
Daar moet ik misschien nog aan toevoegen dat wanneer ik m'n iPhone op vliegtuigmodus zet, m'n telefoon zegt dat het een ongeldige simkaart is, of hij geeft de melding 'Fout met simkaart'. Wellicht is de simkaart kapot? Kon me dat echter niet voorstellen aangezien ik er nog niets mee gedaan had.
Hey Laurents,



Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen bevestigen of dit het geval is?

Reageer