Skip to main content
Sinds 17u heb ik geen service meer. Ik heb gister een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik terug ga naar blackberry ipv de iphone die ik nu heb.

De simkaart ik over 3 dagen verwacht.  

Om half 5 wel een email gekregen met mijn nieuwe pincode.

Heeft dat er mee te maken? Kunnen jullie me zo snel mogelijk weer aansluiten alsjeblieft? 

Ik ben zelfstandig ondernemer en krijg mijn opdrachten uitsluitend via mijn telefoonnummer.



Alvast bedankt! 

Roger
Beste Roger24,



Ik zie dat je vervangende simkaart reeds is gedeblokkeerd door mijn collega. Ik raad je aan om je toestel te koppelen aan je pc zodat iTunes wordt geopend en deze het toestel kan synchroniseren.
Beste Natascha,



jullie blijken mijn nieuwe simcard al te hebben geactiveerd terwijl die nog met de post moet worden verzonden. Daardoor is mijn huidige simcard onbruikbaar geworden. 

Met je collega van de klantenservice gebeld en die vertelde dat ze mijn huidige simkaart niet weer opnieuw kunnen activeren. 

Hoezo niet!? jullie weten toch het imei nummer en het is allemaal softwarematig, dan kan je mijn huidige simcard toch activeren?



Ben nu afhankelijk van de post hoe snel mijn simkaart er is en dus weer bereikbaar ben.

Van je collega kreeg ik al "excuus excuus en er is niks aan te doen."

Ik ben zelfstandige en krijg al mijn werk via de telefoon. Ik loop nu gewoon klussen mis en dus inkomsten.



Kan ik enige vorm van compensatie verwachten als goedmaker want dit is allemaal gebeurd omdat jullie je procedures niet op orde hebben.



Met vriendelijke groet,

Roger
Hoi Roger,



Helaas kunnen we zo'n situatie niet rechtzetten. Daarom komt er normaal gesproken een waarschuwingstekst te staan met daarin de melding dat je huidige simkaart vervalt wanneer je een vervangende simkaart aanvraagt. Deze melding is nu helaas niet meer zichtbaar. Dit wordt zo spoedig mogelijk aangepast.



Groetjes,



Alex

Reageer