.

Beantwoord

Geen service

  • 15 July 2012
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

Badge
Hallo,

Sinds 3 dagen heb ik met mijn Simyo Sim-only abonnement geen verbinding met KPN netwerk. Het toestel geeft alleen maar 'zoeken/geen service' aan. Ik heb de simkaart eruit gehaald en het toestel meerdere keren opnieuw opgestart zonder gewenst resultaat.
Hoe kan dit probleem opgelost worden? Hiervoor nooit eerder problemen gehad.


Alvast bedankt,

Groeten Anne
icon

Beste antwoord door Natascha 16 July 2012, 08:36

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Devries,

Volgens de gegevens is je simkaart niet geblokkeerd op het netwerk. Ik raad je aan om je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart. Mocht je geen service in het andere toestel vinden dan ligt het aan de simkaart mocht de simkaart in het andere toestel wel werken dan dien je het in je toestel te zoeken.

Reageer