.

Beantwoord

Geen service

  • 4 March 2012
  • 10 reacties
  • 1498 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn toestel (iphone4) is uitgegaan nadat de accu leeg was.
Na het opnieuw opstarten vraagt hij om de pincode, na deze te hebben ingevoerd gaat hij zoeken naar het netwerk maar geeft de melding
" geen service"
Wat nu te doen, ook na diverse malen opnieuw opstarten geen oplossing.
icon

Beste antwoord door Manisha 5 March 2012, 16:06

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jobs,

Welkom op het forum!

Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van je toestel/simkaart.
Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is opgelost.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Jobs, Welkom op het forum! Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van je toestel/simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is opgelost. Groetjes, Manisha




Beste Manisha,

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe kan dit worden opgelost?

Mvg,

Haylie
Badge +2
Beste Hayliee,

Uit onze gegevens blijkt dat ook jij inmiddels gebruik heb kunnen maken van je aansluiting. We gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Onze excuses voor de late reactie.

Groetjes,

Arie
Hoi Arie,

Ik heb hetzelfde probleem als Jobs.
Kunnen jullie helpen?

Gr. Chris
Badge +6
Beste Chrisraalte,

Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. Je simkaart is actief op het netwerk en niet geblokkeerd. Ik raad je aan om je toestel uit/aan te zetten. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem zich blijft voort doen.
Ik had de telefoon al een paar keer uit- en aangezet. Nogmaals geprobeert en nu doet de simkaart het wel.
We kijken het even aan. Bedankt voor de hulp.
Ik krijg nu steeds een popup in beeld met de volgende melding:
Mobiele netwerk is veranderd.
Nieuwe nummer aanmelden?
Ja/Nee

Wat moet ik hiermee doen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey chrisraalte,

Je kunt als je deze melding krijgt gewoon ja selecteren. Dit zorgt ervoor dat je verbinding maakt met ons mobiel netwerk. Kan je mij even laten weten of je nu correct gebruik van jouw simkaart kan maken?
Telefoon nogmaals aan en uit gezet. Het werkt nu weer goed.
Reputatie 2
Badge +1
Hey chrisraalte,

Goed om te horen dat alles weer werkt!

Reageer