Skip to main content
Omdat ik onder de €0 was gekomen, had ik geen 3G meer. Nadat ik had opgewaardeerd en weer in de plus stond, rebootte ik mijn telefoon om weer 3G te krijgen. Echter lukte dit steevast niet, ook niet na al 4 of 5 keer gereboot te hebben. En later op de dag was naast mijn 3G óók het bereik verdwenen, wat ervoor heeft gezorgd dat ik al sinds 7 uur zonder service heb gezeten. Ook nú heeft meermaals rebooten geen resultaat opgeleverd. Wat kan ik doen?
Het probleem is inmiddels eindelijk verholpen.
En, waar lag het aan?
Omdat ik onder de €0 was gekomen, had ik geen 3G meer. Nadat ik had opgewaardeerd en weer in de plus stond, rebootte ik mijn telefoon om weer 3G te krijgen. Echter lukte dit steevast niet, ook niet na al 4 of 5 keer gereboot te hebben. En later op de dag was naast mijn 3G óók het bereik verdwenen, wat ervoor heeft gezorgd dat ik al sinds 7 uur zonder service heb gezeten. Ook nú heeft meermaals rebooten geen resultaat opgeleverd. Wat kan ik doen?

Het probleem is inmiddels eindelijk verholpen.



Hoi JohnnyBoss,



Welkom op het forum :)



Dat klinkt inderdaad erg frustrerend. Het kan wel eens voorkomen dat je je toestel opnieuw moet opstarten na het opwaarderen, maar dat had je al geprobeerd.

Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk is opgelost.



Laat je het hier even weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer