Skip to main content

.

Sinds vanmorgen kan ik niet bellen, geen service staat er.

Postcode 4116, geen idee of dat er iets mee te maken heeft 🙂.
mijn telefoon geeft ook aan: geen mobiel netwerk beschikbaar
mijn telefoon geeft ook aan: geen mobiel netwerk beschikbaar



postcode 5251
Ik vermoed dat Simyo je volledige postcode moet hebben om een postcode check te kunnen doen.
Beste Simyo medewerkers,



Sinds een dag of 4 heb ik echt ontzettend slecht bereik tijdens het bellen en bij het gebruik van internet. Ik heb nauwelijks verbinding, ik ben niet bereikbaar en ik kan niemand bereiken. heel soms is er een moment dat de verbinding wat sterker is en dan krijg ik in een keer al mijn berichtjes en gemiste oproepen binnen. Als ik wel verbinding heb en een gesprek probeer te voeren dan valt de verbinding gewoon weg. (hier heb ik al een keer eerder voor gebeld, want ik heb in huis nauwelijks bereik, maar jullie konden dit probleem niet oplossen) Volgens de website zijn er geen storingen en wordt er niet gewerkt. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik niet alleen in mijn huis&buurt (3532 VB) problemen heb, maar ook verder in het 3500 gebied. Simkaart is 6 maanden oud, telefoon (nokia+windows) is helemaal up tot date. Kunnen jullie mij helpen? 



Alvast bedankt.



Evita




Sinds een dag of 4 heb ik echt ontzettend slecht bereik tijdens het bellen en bij het gebruik van internet.




Heb je je toestel al een keer helemaal uit- en daarna weer aangezet, zodat je Simkaart zich opnieuw op het netwerk kan instellen?



Misschien moet je simkaart een reset krijgen. Dat kan een moderator hier voor je doen vanaf maandag.




Sinds een dag of 4 heb ik echt ontzettend slecht bereik tijdens het bellen en bij het gebruik van internet.




Heb je je toestel al een keer helemaal uit- en daarna weer aangezet, zodat je Simkaart zich opnieuw op het netwerk kan instellen?



Misschien moet je simkaart een reset krijgen. Dat kan een moderator hier voor je doen vanaf maandag.





Kunnen jullie dit doen zonder dat ik bel? want bellen gaat vanuit mijn huis dus niet meer en  omdat ik net geopereerd ben mag en kan ik niet even naar buiten lopen om bereik te zoeken.
Sinds vanmorgen kan ik niet bellen, geen service staat er.

Postcode 4116, geen idee of dat er iets mee te maken heeft 🙂.




Hoi Riakees,



Welkom op het forum :)

Sorry dat je zo lang op een antwoord hebt moeten wachten. Ik had je bericht over het hoofd gezien.

Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Als jij je toestel even helemaal uit kunt zetten, en na een tijdje weer aan, dan kunnen we zien of het resultaat heeft gehad.

Levert dit niks op, dan wil ik je vragen om je simkaart even in een ander toestel te proberen en te kijken wat er dan gebeurt. Dan kunnen we daar weer mee verder.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene

mijn telefoon geeft ook aan: geen mobiel netwerk beschikbaar



Hoi lisaw,



Ik zie dat jij inmiddels telefonisch contact hebt gehad. Voor jou is je simkaart ook gereset. Ik hoor graag van je weer kunt bellen.



Groetjes,

Charlene



Beste Simyo medewerkers,



Sinds een dag of 4 heb ik echt ontzettend slecht bereik tijdens het bellen en bij het gebruik van internet. Ik heb nauwelijks verbinding, ik ben niet bereikbaar en ik kan niemand bereiken. heel soms is er een moment dat de verbinding wat sterker is en dan krijg ik in een keer al mijn berichtjes en gemiste oproepen binnen. Als ik wel verbinding heb en een gesprek probeer te voeren dan valt de verbinding gewoon weg. (hier heb ik al een keer eerder voor gebeld, want ik heb in huis nauwelijks bereik, maar jullie konden dit probleem niet oplossen) Volgens de website zijn er geen storingen en wordt er niet gewerkt. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik niet alleen in mijn huis&buurt (3532 VB) problemen heb, maar ook verder in het 3500 gebied. Simkaart is 6 maanden oud, telefoon (nokia+windows) is helemaal up tot date. Kunnen jullie mij helpen? 



Alvast bedankt.



Evita




Hoi Evita,



Voor jou geldt hetzelfde. Zou je je toestel even helemaal uit kunnen schakelen, en na een tijdje weer aan kunnen zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Jou wil ik ook vragen of je je simkaart al in een ander toestel hebt geprobeerd en wat je toen voor bereik had.



Ik hoor van je:),



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene, 



Ik heb gedaan wat je vroeg en voorlopig zijn de problemen voor een groot deel opgelost. Bellen is nog lastig en ook duurt het best lang voor mijn whatsapp berichten verzonden worden of binnen komen. Ook heb ik de simkaart in een ander toestel gedaan, maar ik bleef dezelfde problemen houden. 

Dit is nu de 2e keer in een half jaar dat mijn simkaart gereset moet worden...dat is toch raar? enig idee waar dit door kan komen? 



groetjes,



Evita
Hallo Charlene, 



Ik heb gedaan wat je vroeg en voorlopig zijn de problemen voor een groot deel opgelost. Bellen is nog lastig en ook duurt het best lang voor mijn whatsapp berichten verzonden worden of binnen komen. Ook heb ik de simkaart in een ander toestel gedaan, maar ik bleef dezelfde problemen houden. 

Dit is nu de 2e keer in een half jaar dat mijn simkaart gereset moet worden...dat is toch raar? enig idee waar dit door kan komen? 



groetjes,



Evita




Hoi Evita,



Een simkaart resetten, dat moet je een beetje zien als de computer opnieuw opstarten. Je simkaart kan dan even opnieuw op zoek naar en zich aanmelden op het netwerk. Dit kan heel veel dingen oplossen.

Ik ga nogmaals informeren wat er op jouw postcode aan de hand is. Wanneer er zo veel mensen op het KPN netwerk klachten hebben in jouw omgeving, kunnen we misschien genoeg gegevens verzamelen om een netwerkklacht in te dienen. Maar wellicht werkt er nu iets niet naar behoren, waar ze nog geen weet van hebben.



Ik kom hier dus bij je op terug.



Groetjes,

Charlene
Hoi Evita,



Een simkaart resetten, dat moet je een beetje zien als de computer opnieuw opstarten. Je simkaart kan dan even opnieuw op zoek naar en zich aanmelden op het netwerk. Dit kan heel veel dingen oplossen.

Ik ga nogmaals informeren wat er op jouw postcode aan de hand is. Wanneer er zo veel mensen op het KPN netwerk klachten hebben in jouw omgeving, kunnen we misschien genoeg gegevens verzamelen om een netwerkklacht in te dienen. Maar wellicht werkt er nu iets niet naar behoren, waar ze nog geen weet van hebben.



Ik kom hier dus bij je op terug.



Groetjes,

Charlene




Hoi Evita,



Ik heb contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij vertelden mij dat er op jouw locatie (Utrecht) aan de mast wordt gewerkt. Dus dat je daar inderdaad hinder van kunt ondervinden. Zij verzekerden mij dat deze werkzaamheden snel voorbij zullen zijn, dus ik wil je vragen om nog heel even af te wachten.

Wat je alvast kunt doen, is je toestel op 2g zetten en daarmee bellen (UMTS).



Laat je het weten als je verbetering of verslechtering merkt?



Groetjes,

Charlene
Hi Carlene,



Ik heb sinds enkele dagen ook Simyo, echter mijn kaart doet het ook niet?? Heb mijn telefoon al enkele malen uitgezet, maar hij blijft geen service zeggen. Wat te doen?



m.vr.gr.

G.de Wit
Hi Carlene,



Ik heb sinds enkele dagen ook Simyo, echter mijn kaart doet het ook niet?? Heb mijn telefoon al enkele malen uitgezet, maar hij blijft geen service zeggen. Wat te doen?



m.vr.gr.

G.de Wit




Hoi GDW,



Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad en dat je waarschijnlijk met een simlock te maken hebt.

Ik hoop dat je deze snel kunt laten verwijderen, zodat je onze simkaart kunt gaan gebruiken.



Groetjes,

Charlene
Hallo,

Ik heb sinds vandaag ook de hele tijd geen bereik, soms af en toe even maar dat is dan maar 1 streepje en verder hele tijd niks. Wat moet ik hier mee doen?

Groetjes Esther
Hallo,

Ik heb sinds vandaag ook de hele tijd geen bereik, soms af en toe even maar dat is dan maar 1 streepje en verder hele tijd niks. Wat moet ik hier mee doen?

Groetjes Esther




Hoi Esterpelle,



Ervaar je dit probleem op 1 of op meerdere locaties? Wanneer je het probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de postcode waar je dit ervaart zodat ik kan controleren of er wellicht werkzaamheden of storingen op de mast zijn. Ervaar je dit probleem op meerdere locaties dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.

Reageer