Skip to main content
Als nieuwe abbonnee en na overzeten van mijn nummer krijg ik geen verbinding en kan dus niet bellen en gebeld worden dus een heel weekend zonder telefoon  dat toch wel een beetje sneu voor een nieuwe klant 😕
Probeer eens het volgende:

Toestel uitzetten, kaartje eruit. Even een 15 tal seconden wachten.

Kaartje er weer in en toestel aanzetten.

Wellicht dat dit Uw probleem oplost.

Zo niet dan maar weer roepen hier.
heb het geprobeerd maar krijg nog steeds geen verbinding hij blijft aangeven geen verbinding te vinden en als ik hem op het kpn netwerk zet krijg ik een keer de kans om zelf te bellen en daarna niet meer ik wordt er een beetje gek van
Als nieuwe abonnee en na overzetten van mijn nummer krijg ik geen verbinding en kan dus niet bellen en gebeld worden dus een heel weekend zonder telefoon  dat toch wel een beetje sneu voor een nieuwe klant 😕



Hoi J.Brule,



Ik zie dat Simyo je telefoonnummer heeft overgenomen op 2 mei van je vorige provider. Het toestel dat je nu gebruikt had je gekregen in combinatie met een abonnement of heb je deze los gekocht? Heb je al geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of het probleem dat is verholpen?



@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Halo ,het probleem is inmiddels opgelost en het werkt nu goed

ik heb de simkaart er een half uur uitgehaald en toen opnieuw opgestart en sindsdien werkt alles prima

dus een tevreden klant

groetjes Hans
Halo ,het probleem is inmiddels opgelost en het werkt nu goed

ik heb de simkaart er een half uur uitgehaald en toen opnieuw opgestart en sindsdien werkt alles prima

dus een tevreden klant

groetjes Hans




Hoi J.Brule,



Fijn te horen dat het probleem is opgelost. Fijne dag.

Reageer