Skip to main content

.

Mijn man heeft ook simyo aangeschaft, nadat het bij mij goed gelukt was en bij mij alles zonder problemen is verlopen.

Nu is bij hem iets fout gegaan met zijn einde contract van kpn hij had zich hierin vergist en de datum aangepast na een melding van Simyo.

Na de aanpassing horen wij niks meer van simyo. Een paar keer berichten gestuurd of alles in orde is en we krijgen geen enkele reactie terug! Ik vind dit echt niet normaal. Is het zo moeilijk om te laten weten of alles in orde is? En om klanten een betaald nummer te laten bellen vindt ik ook van de zotte.

Hopelijk krijgen wij nu onderhand wel een reactie.

Mvg
Zijn simyo nummer is 06XXXXXXXX, maar zijn oude nummer wordt overgezet zodra het overgaat op simyo.....als het tenminste nu goed is gegaan....want dat is dus nog de vraag.
Op dit forum krijgt u meestal binnen een dag een reactie.

Hebt u nog even geduld tot morgen? Dan kan een moderator het voor u nakijken.

Wanneer is de porteringsdatum van het nummer van uw man?
Mijn man heeft ook simyo aangeschaft, nadat het bij mij goed gelukt was en bij mij alles zonder problemen is verlopen.

Nu is bij hem iets fout gegaan met zijn einde contract van kpn hij had zich hierin vergist en de datum aangepast na een melding van Simyo.

Na de aanpassing horen wij niks meer van simyo. Een paar keer berichten gestuurd of alles in orde is en we krijgen geen enkele reactie terug! Ik vind dit echt niet normaal. Is het zo moeilijk om te laten weten of alles in orde is? En om klanten een betaald nummer te laten bellen vindt ik ook van de zotte.

Mvg

Hoi Komatsu,

Ai wat vervelend dat er nog geen duidelijkheid is over de aanvraag van nummerbehoud van de aansluiting van je man.

Ik heb dit even voor je nagekeken.

Ik zie dat onze afdeling Nummerbehoud op 27-6 tweemaal je e-mail heeft beantwoord en op 4-7 en 6-7 nogmaals, maar wellicht dat deze e-mails in je spamfolder terecht zijn gekomen? :(

In deze e-mails gaf onze afdeling Nummerbehoud aan dat er maximaal 2 maanden voor het einde van een particulier contract een nieuw verzoek kan worden ingediend en hebben zij daarom gevraagd hier rond 21-8-2013 nogmaals contact over op te nemen met ons.

Mocht het gaan om een zakelijke aansluiting, dan wordt er 3 maanden opzegtermijn aangehouden en heeft onze afdeling Nummerbehoud een klantnummer nodig om de aanvraag in orde te maken.

Aan de hand van deze informatie heb ik inmiddels al gevraagd een nieuw verzoek te doen, maar kwam er helaas nogmaals een afwijzing, omdat het simkaartnummer niet klopt.

Klopt het dat je man onlangs een andere simkaart van zijn huidige provider heeft gekregen? Zou je dit simkaartnummer in een privébericht aan me willen doorgeven, zodat we nogmaals een verzoek kunnen doen? :)

P.S. Een laatste tip: je kan onze klantenservice gratis telefonisch bereiken door met je eigen Simyo aansluiting naar 1200 te bellen 🙂.
Hoe kan ik een privé bericht sturen? Zijn nummer is inderdaad veranderd en de klantenservice is niet meer aanwezig.

Ik heb hier zijn nummer, maar die zal ik maar niet in het forum plaatsen.

U mag anders ook mij een sms of email sturen op mijn gegevens, die zal je waarschijnlijk wel in kunnen zien.
Voor een een privé bericht aan -Ernst gebruik deze link.
Die pagina is leeg als ik hem open....
OK, ga naar het profiel van -Ernst (klik op -Ernst boven zijn forumfotootje) en dan zie je de link naar "stuur een privé bericht" aan de rechterkant.

Told you.

In tegenstelling tot wat sommige mensen misschien denken, probeert men hier serieus naar oplossingen te zoeken voor problemen.

Lukt misschien niet altijd direct maar men doet zijn best. ;)
Ik heb na het email adres van nummerbehoud een email gestuurd met het nieuwe nummer.

Wilt u aub checken of dit in behandeling wordt genomen?
Ik heb na het email adres van nummerbehoud een email gestuurd met het nieuwe nummer.

Wilt u aub checken of dit in behandeling wordt genomen?

Hoi Komatsu,

Ik heb je privébericht ontvangen en een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud ingediend :-)

@Scotsman; dank voor de hulp

@de leon; dank voor het compliment 😃

Reageer