Skip to main content
Hallo,

Ik ben sinds kort overgestapt op Simyo. Tot voor kort zat ik bij T-mobile. Nu heb ik in mijn huis steeds geen ontvangst en dat is nieuw voor mij. Ik was van plan mijn tweede, zakelijke telefoon ook te porteren naar Simyo, maar daar twijfel ik nu toch over. Wat is er aan de hand. Verder zag ik op jullie site dat de klantenservice zo goed was, maar ik kan ze buiten kantooruren niet eens bellen??



Groet,

Bernard Jas
Ik moet er iets aan toe voegen. Nadat ik een reset van de telefoon heb gedaan, heb ik opeens weer wel ontvangst van het KPN NL netwerk?! Dit is kort geleden al eens eerder gebeurt? Wat kan dati zijn. Overigens ik heb een Iphone 4 met de laatste software update 6.3.3.

Groet,

Bernard Jas
Hallo,

Ik ben sinds kort overgestapt op Simyo. Tot voor kort zat ik bij T-mobile. Nu heb ik in mijn huis steeds geen ontvangst en dat is nieuw voor mij. Ik was van plan mijn tweede, zakelijke telefoon ook te porteren naar Simyo, maar daar twijfel ik nu toch over. Wat is er aan de hand. Verder zag ik op jullie site dat de klantenservice zo goed was, maar ik kan ze buiten kantooruren niet eens bellen??



Groet,

Bernard Jas




Hoi Berny23,



Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30 en het weekend en op feestdagen zijn we niet bereikbaar.



Dat je geen bereik in je huis hebt kan meerdere factoren hebben. Waarom je wel weer bereik hebt nadat je toestel hebt gerest daar kan ik je geen antwoord op geven. Wanneer je geen bereik ervaart dan is de eerste oplossing het toestel uit/aan te zetten.



Het uit/aan zetten van het toestel heeft bij jou geholpen. Mocht dit niet helpen de volgende keer dan raad ik je aan de simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt.
Hey Natascha,



Het lijkt erop alsof het contact tussen simkaart en iphone de oorzaak is van de storing. Ik heb al de Iphone wat schoon geblazen. Leek wat stoffig. Hopelijk helpt dit en is het niet de Simkaart (die ik overigens nog niet zo lang heb).

Over de klantenservice: nu ja het zou natuurlijk beter zijn als het 24/7 bereikbaar was, maar ja, dan wordt de preis natuurlijk ook hoger. Misschien meot ik niet zo zeuren.



Ik hou je op de hoogte.

Groet,

Bernard
Hey Natascha,



Het lijkt erop alsof het contact tussen simkaart en iphone de oorzaak is van de storing. Ik heb al de Iphone wat schoon geblazen. Leek wat stoffig. Hopelijk helpt dit en is het niet de Simkaart (die ik overigens nog niet zo lang heb).

Over de klantenservice: nu ja het zou natuurlijk beter zijn als het 24/7 bereikbaar was, maar ja, dan wordt de preis natuurlijk ook hoger. Misschien meot ik niet zo zeuren.



Ik hou je op de hoogte.

Groet,

Bernard




Hoi Bernard,



Ik vind niet je zeurt je geeft je mening en dat mag hier op het forum.

Wanneer klanten niet hun mening geven en soms niet kritisch zijn dan kan Simyo hier niet van leren en dingen verbeteren.



Ik verneem graag je bevindingen.

Reageer