waarom kan ik nu niet meer via mijn simyo bericht versturen kan het nergwers meer vinden waarom is het verwijdert als ik vragen mag
Bladzijde 3 / 4
Hoi 2xC en Micky,
Erg jammer om jullie negatieve sentiment tegen te komen in dit topic. Ook de aantijging dat we drogredenen zouden geven en dit alleen zouden doen om hier extra aan te verdienen is niet leuk en onterecht.
Ach ja, nu moet je voor 1 euro een databundel (of zoiets) kopen, in plaats van een SMS van 15 cent. Dat is toch weer 85 cent winst per verlenging, en daar gaat het natuurlijk om.
Vergeet niet dat een Simyo Prepaid is bedoelt om er gebruik van te maken met een mobiele telefoon. Gebruik je deze een half jaar niet, dan gaan we er van uit dat je deze niet meer wilt gebruiken.
Groetjes, Tiury
Erg jammer om jullie negatieve sentiment tegen te komen in dit topic. Ook de aantijging dat we drogredenen zouden geven en dit alleen zouden doen om hier extra aan te verdienen is niet leuk en onterecht.
Ach ja, nu moet je voor 1 euro een databundel (of zoiets) kopen, in plaats van een SMS van 15 cent. Dat is toch weer 85 cent winst per verlenging, en daar gaat het natuurlijk om.
Vergeet niet dat een Simyo Prepaid is bedoelt om er gebruik van te maken met een mobiele telefoon. Gebruik je deze een half jaar niet, dan gaan we er van uit dat je deze niet meer wilt gebruiken.
Groetjes, Tiury
Heel erg jammer te merken vandaag dat ik niet meer online kan smssen. Ik gebruikte dit regelmatig.
Ik hoop dat SIMYO het in overweging neemt dit weer te activeren.
Ik hoop dat SIMYO het in overweging neemt dit weer te activeren.
Hoi MS18,
Het moet inderdaad een teleurstelling zijn geweest toen je deze optie niet meer kon vinden. Eigenlijk bevestigd dit wel een beetje de reden, want deze functie is inmiddels ruim een half jaar niet meer te vinden in Mijn Simyo. Er werd helaas te weinig gebruik van gemaakt, om dit nog verder te ontwikkelen zodat dit op de 'nieuwe' Mijn Simyo pagina kon worden gebruikt.
Helaas heb ik niet meer het gevoel dat deze optie nog terug gaat keren op Mijn Simyo.
Groetjes, Tiury
Het moet inderdaad een teleurstelling zijn geweest toen je deze optie niet meer kon vinden. Eigenlijk bevestigd dit wel een beetje de reden, want deze functie is inmiddels ruim een half jaar niet meer te vinden in Mijn Simyo. Er werd helaas te weinig gebruik van gemaakt, om dit nog verder te ontwikkelen zodat dit op de 'nieuwe' Mijn Simyo pagina kon worden gebruikt.
Helaas heb ik niet meer het gevoel dat deze optie nog terug gaat keren op Mijn Simyo.
Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,
Apart dat het een half jaar niet meer op Simyo te vinden is , als ik zelf nog 5 maand geleden gebruik van gemaakt heb.
Het is niet anders. Ik vond het in ieder geval super handig en vind daarom ook erg jammer dat jullie er vanaf gestapt zijn.
groet
Apart dat het een half jaar niet meer op Simyo te vinden is , als ik zelf nog 5 maand geleden gebruik van gemaakt heb.
Het is niet anders. Ik vond het in ieder geval super handig en vind daarom ook erg jammer dat jullie er vanaf gestapt zijn.
groet
Hoi MS18,
Dat zou niet mogelijk moeten zijn. Zoals je ziet is dit topic aangemaakt in juli 2015. Vanaf dat moment is de functie sowieso al niet meer beschikbaar. Helaas gaat deze ook niet meer terugkomen 😞 Sorry dat ik je geen ander antwoord kan geven.
Groetjes,
Angela
Dat zou niet mogelijk moeten zijn. Zoals je ziet is dit topic aangemaakt in juli 2015. Vanaf dat moment is de functie sowieso al niet meer beschikbaar. Helaas gaat deze ook niet meer terugkomen 😞 Sorry dat ik je geen ander antwoord kan geven.
Groetjes,
Angela
Jammer, want het was een uitkomst voor personen zoals ik die lange tijd in het buitenland verblijven. Ik ga bij terugkomst op zoek naar een andere provider.
Hallo Angela ,
Ik kreeg vorige week een bericht van Simyo dat ik 5½ maand niet gebeld had met mijn nummer.
De laatste keer dat ik gebruik van heb gemaakt via online sms sturen was dus 5 ½ maand geleden. ( Augustus 2015 )
Vreemd dat jullie aangeven dat het sinds juli 2015 niet meer mogelijk was. Ik hoop in iedergeval dat jullie in overweging nemen het weer terug te zetten. Ik vond het ideaal en schijnbaar nog meer mensen.
Wat was dan de voornaamste reden om het weg te doen, het werd te weinig gebruikt, maar kost het zoveel energie en moeite om zo een functie online te houden ? Ik ben gewoon benieuwd.
Ik kreeg vorige week een bericht van Simyo dat ik 5½ maand niet gebeld had met mijn nummer.
De laatste keer dat ik gebruik van heb gemaakt via online sms sturen was dus 5 ½ maand geleden. ( Augustus 2015 )
Vreemd dat jullie aangeven dat het sinds juli 2015 niet meer mogelijk was. Ik hoop in iedergeval dat jullie in overweging nemen het weer terug te zetten. Ik vond het ideaal en schijnbaar nog meer mensen.
Wat was dan de voornaamste reden om het weg te doen, het werd te weinig gebruikt, maar kost het zoveel energie en moeite om zo een functie online te houden ? Ik ben gewoon benieuwd.
Hoi Airborne & MS18,
@Airborne, welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je om deze reden wilt overstappen naar een andere provider. Zoals aangegeven, zijn er een hoop alternatieven om je nummer actief te houden. Alleen de online methode is niet meer mogelijk. Sorry! Ik kan de dienst helaas niet terughalen.
@MS18, dat is zeker apart! Dit topic is aangemaakt in juli. Het zou natuurlijk vreemd zijn als iemand vraag waarom de dienst weg is als deze nog bestaat. Dat terzijde. Wij hebben Mijn Simyo volledig vernieuwd. Dit betekent dat de volledige websmsdienst ook vernieuwd had moeten worden. Dit hebben wij niet gedaan omdat het te weinig gebruikt werd. Op basis van een onderzoek, hebben we besloten de dienst niet te vernieuwen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
@Airborne, welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je om deze reden wilt overstappen naar een andere provider. Zoals aangegeven, zijn er een hoop alternatieven om je nummer actief te houden. Alleen de online methode is niet meer mogelijk. Sorry! Ik kan de dienst helaas niet terughalen.
@MS18, dat is zeker apart! Dit topic is aangemaakt in juli. Het zou natuurlijk vreemd zijn als iemand vraag waarom de dienst weg is als deze nog bestaat. Dat terzijde. Wij hebben Mijn Simyo volledig vernieuwd. Dit betekent dat de volledige websmsdienst ook vernieuwd had moeten worden. Dit hebben wij niet gedaan omdat het te weinig gebruikt werd. Op basis van een onderzoek, hebben we besloten de dienst niet te vernieuwen.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
Heb maar even geregistreerd om te reageren, ik geloof niets van dat broodje aap verhaal ( '' werd niet gebruikt, dus verwijderd '' Het is overduidelijk dat veel mensen het gebruikten, maar jullie nemen de statistieken natuurlijk in eigen handen. En blijkbaar hebben jullie er meer profijt bij door het te verwijderen. Anders zou het , zoals MS18 aangaf, veel beter geweest zijn als het actief bleef. Moet je zien hoeveel klanten er nu ontevreden zijn. Blijkbaar telt niet elke klant mee.
Hoi Nieuwkomersimmetje,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je onze informatie in twijfel trekt. Wij staan ervoor om transparant te zijn in onze communicatie. Om die reden hebben we eerlijk aangegeven dat de dienst simpelweg te weinig werd gebruikt om actief te houden.
De aantallen weet ik niet en kan ik je dus ook niet geven. De meeste klanten die de dienst wel gebruikten, deden dit om hun Prepaid simkaart actief te houden. Dit betekent dat er 1 keer in de 6 maanden een berichtje werd gestuurd. Natuurlijk zijn er meerdere klanten die dit 1 keer per 6 maanden doen, maar helaas niet genoeg om de dienst actief te houden. Op dit moment is de dienst er al ruim een half jaar niet meer. Helaas ziet het er niet naar uit dat dit aangepast gaat worden.
Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je onze informatie in twijfel trekt. Wij staan ervoor om transparant te zijn in onze communicatie. Om die reden hebben we eerlijk aangegeven dat de dienst simpelweg te weinig werd gebruikt om actief te houden.
De aantallen weet ik niet en kan ik je dus ook niet geven. De meeste klanten die de dienst wel gebruikten, deden dit om hun Prepaid simkaart actief te houden. Dit betekent dat er 1 keer in de 6 maanden een berichtje werd gestuurd. Natuurlijk zijn er meerdere klanten die dit 1 keer per 6 maanden doen, maar helaas niet genoeg om de dienst actief te houden. Op dit moment is de dienst er al ruim een half jaar niet meer. Helaas ziet het er niet naar uit dat dit aangepast gaat worden.
Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?
Groetjes,
Angela
Zoals al uitgelegd is, is de reden dat we gestopt zijn met web sms dat er simpelweg te weinig gebruikt van werd gemaakt. Het was een service die geld kostte,
Nu heb ik zelf niet de beslissing gemaakt, maar als je denkt als bedrijf dat geld wil verdienen, staan zaken die geld kosten en niets opleveren bovenaan lijstjes van managers als het gaat om besparingen.
En ik begrijp dat het hard klinkt, maar begrijp dat beslissingen als deze niet lichtzinnig worden gemaakt.
Dat klinkt allemaal heel logisch vanuit een puur financieel oogpunt.
Maar zoals je hoort zijn er veel klanten die veel gemak aan deze service beleven.
Zelf woon ik in het buitenland en kom 1 á 2 maal per jaar enkele weken naar NL.
Deze service was voor mij een belangrijke factor om voor simyo te kiezen.
Moet ik die keuze nu heroverwegen?
En om het financiële argument te relativeren: waarom verkopen supermarkten een product met lage of negatieve winstmarge?
Ben je bereid de herintroductie van online sms te overwegen?
Hoor gaarne.
Groet, Walter
En om het financiële argument te relativeren: waarom verkopen supermarkten een product met lage of negatieve winstmarge?
Groet, Walter
Beste WKlaren.
Ik begrijp best dat je de sms op mijn simyo mist. Maar zeg eens eerlijk heb je nog nooit meegemaakt dat bij de supermarkt iets uit het assortiment is genomen?
Ter info....je kunt een MB dagbundel kiezen om het nummer actief te houden.
Een heroverweging is mijns inziens aan jou om te beslissen. .
Groet,
Friesian
P.s. dubbele post eigenlijk.
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/kun-sim-only-online-smsen-26960/index1.html#post137482
Hoi Wklaren,
Welkom op het Simyo Forum.
Helaas kan ik je geen positief antwoord geven op jouw vraag. Er zijn geen plannen om deze optie opnieuw in te bouwen op Mijn Simyo.
Zoals er is aangegeven in dit topic, werd de dienst simpelweg te weinig gebruikt. De meeste klanten die de dienst wel gebruikten, deden dit om hun Prepaid simkaart actief te houden. Dit betekent dat er 1 keer in de 6 maanden een berichtje werd gestuurd. Natuurlijk zijn er meerdere klanten die dit 1 keer per 6 maanden doen, maar helaas niet genoeg om de dienst actief te houden.
Nadat wij onze website helemaal vernieuwd hebben, is de optie komen te vervallen. Het kost een hoop geld om dit in het ´vernieuwde platform' in te bouwen. De beslissing is toen die tijd gemaakt, en hier is nog geen verandering in gekomen. Sorry!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Friesian, bedankt voor je duidelijke en herkenbare uitleg :D
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Helaas kan ik je geen positief antwoord geven op jouw vraag. Er zijn geen plannen om deze optie opnieuw in te bouwen op Mijn Simyo.
Zoals er is aangegeven in dit topic, werd de dienst simpelweg te weinig gebruikt. De meeste klanten die de dienst wel gebruikten, deden dit om hun Prepaid simkaart actief te houden. Dit betekent dat er 1 keer in de 6 maanden een berichtje werd gestuurd. Natuurlijk zijn er meerdere klanten die dit 1 keer per 6 maanden doen, maar helaas niet genoeg om de dienst actief te houden.
Nadat wij onze website helemaal vernieuwd hebben, is de optie komen te vervallen. Het kost een hoop geld om dit in het ´vernieuwde platform' in te bouwen. De beslissing is toen die tijd gemaakt, en hier is nog geen verandering in gekomen. Sorry!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@Friesian, bedankt voor je duidelijke en herkenbare uitleg :D
Groetjes,
Angela
Jammer inderdaad... Voor mij ook een reden om naar een andere provider te gaan. En nee, ik heb verder geen vragen. Ja een retorische: wat voor business model hanteer je als je van tevoren stelt dat er geen plannen zijn om een functie terug te brengen terwijl er duidelijk nogal wat klanten zijn die aangeven dat ze die missen? Het zou de klantenservice van Simyo sieren om - de klanten serieus te nemen en - die behoefte te erkennen, de klant proberen te bedienen door (intern) alternatieven te zoeken, het aanhangig te maken bij de rest van de organisatie en wat minder stellig te zijn over de plannen van Simyo.
Hoi SjakeBeansteak,
Jammer dat dit een reden is om naar een andere provider te gaan. De optie om een sms te versturen via Mijn Simyo is inderdaad verwijderd omdat te weinig mensen gebruik maakten van de dienst. Wanneer een groot aantal klanten gebruik wilt maken, dan moeten we daar inderdaad wat mee doen! Op dit moment is dat echter nog niet zo.
Ik wil je wel bedanken voor je feedback, ik zal zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt!
Heb je verder nog vragen?
Groetjes,
Caspar
Jammer dat dit een reden is om naar een andere provider te gaan. De optie om een sms te versturen via Mijn Simyo is inderdaad verwijderd omdat te weinig mensen gebruik maakten van de dienst. Wanneer een groot aantal klanten gebruik wilt maken, dan moeten we daar inderdaad wat mee doen! Op dit moment is dat echter nog niet zo.
Ik wil je wel bedanken voor je feedback, ik zal zorgen dat het bij de juiste persoon terecht komt!
Heb je verder nog vragen?
Groetjes,
Caspar
Jammer dat de SMS-functie is weggevallen. Datzelfde geldt inmiddels voor het in dit topic aangeboden alternatief van de Internet-dagbundel van 1 euro. (Ook niet gevonden via de zoekfunctie.)
In dit topic zijn genoeg voorbeelden aangedragen van het gebruik van een prepaid kaartje, waarbij het versturen van een smsje vanaf de Simyo-site gewoon handig is om het kaartje actief te houden (alarmsystemen, verblijf in het buitenland, etc.).
Ik kan alleen maar tot de conclusie komen, dat Simyo een ontmoedigingsbeleid voert jegens de 'kleine' klant. Die past straks niet meer in het businessmodel, getuige het verdwijnen van de naar eigen zeggen weinig gebruikte SMS-service en het verdwijnen van de 1 euro bundel. Daardoor zullen veel prepaidkaarten komen te vervallen en kan het ongebruikte tegoed als meevaller in de verlies- en winstrekening worden meegenomen.
Het spreekwoord zegt: "wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd..."
In dit topic zijn genoeg voorbeelden aangedragen van het gebruik van een prepaid kaartje, waarbij het versturen van een smsje vanaf de Simyo-site gewoon handig is om het kaartje actief te houden (alarmsystemen, verblijf in het buitenland, etc.).
Ik kan alleen maar tot de conclusie komen, dat Simyo een ontmoedigingsbeleid voert jegens de 'kleine' klant. Die past straks niet meer in het businessmodel, getuige het verdwijnen van de naar eigen zeggen weinig gebruikte SMS-service en het verdwijnen van de 1 euro bundel. Daardoor zullen veel prepaidkaarten komen te vervallen en kan het ongebruikte tegoed als meevaller in de verlies- en winstrekening worden meegenomen.
Het spreekwoord zegt: "wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd..."
Hoi Prepaid-SMSer,
Welkom op het Forum!
Ik snap heel goed dat het voor jou niet handig is dat je geen sms meer kunt versturen via onze site of een dagbundel kunt aanvragen.
Maar gelukkig bestaan er meerdere manieren om je simkaart actief te houden! Als jij je simkaart langer dan 5,5 maand niet hebt gebruikt, dan sturen we twee waarschuwingsmails om afsluiting te voorkomen. Deze mails ontvang je 15 en 7 dagen voordat je simkaart komt te vervallen. Na ontvangst van deze waarschuwingsmail, kun je een sms versturen vanaf je simkaart, uitgaand bellen of internetten.
Je beltegoed is bij ons onbeperkt houdbaar, dus hoef jij je geen zorgen te maken dat je tegoed komt te vervallen. Enige voorwaarde hiervoor is dat jij je simkaart wel eens in de zes maanden gebruikt. ;)
Laat je het mij weten als je andere vragen hebt?
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! :D
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik snap heel goed dat het voor jou niet handig is dat je geen sms meer kunt versturen via onze site of een dagbundel kunt aanvragen.
Maar gelukkig bestaan er meerdere manieren om je simkaart actief te houden! Als jij je simkaart langer dan 5,5 maand niet hebt gebruikt, dan sturen we twee waarschuwingsmails om afsluiting te voorkomen. Deze mails ontvang je 15 en 7 dagen voordat je simkaart komt te vervallen. Na ontvangst van deze waarschuwingsmail, kun je een sms versturen vanaf je simkaart, uitgaand bellen of internetten.
Je beltegoed is bij ons onbeperkt houdbaar, dus hoef jij je geen zorgen te maken dat je tegoed komt te vervallen. Enige voorwaarde hiervoor is dat jij je simkaart wel eens in de zes maanden gebruikt. ;)
Laat je het mij weten als je andere vragen hebt?
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe! :D
Groetjes,
Asma
Dag Asma,
Bedankt voor jouw reactie.
Je omzeilt helaas het probleem.
Prepaid kaarten worden voornamelijk ingezet voor klein verbruik. Bijvoorbeeld in alarminstallaties, waarvan je eigenlijk hoopt dat je de sim-kaart nooit hoeft te gebruiken.
Het punt is, dat Simyo het in dergelijke situaties moeilijk maakt om het "ongebruikte" simkaartje actief te houden.
De eenvoudige methoden (sms via de site versturen of de 1 euro bundel) zijn verdwenen.
Dàt stoort.
Je moet nu elke keer de simkaart verwijderen en met een adaptertje in een mobiele telefoon stoppen om te sms-en. En vervolgens weer inbouwen.
Dan heb ik het nog niet over de afstand naar de beveiligde locatie, bijvoorbeeld
een vakantiehuisje een paar honderd kilometer verderop.
De smsjes om je aan de komende vervaldatum te herinneren staan niet ter discussie.
Bedankt voor jouw reactie.
Je omzeilt helaas het probleem.
Prepaid kaarten worden voornamelijk ingezet voor klein verbruik. Bijvoorbeeld in alarminstallaties, waarvan je eigenlijk hoopt dat je de sim-kaart nooit hoeft te gebruiken.
Het punt is, dat Simyo het in dergelijke situaties moeilijk maakt om het "ongebruikte" simkaartje actief te houden.
De eenvoudige methoden (sms via de site versturen of de 1 euro bundel) zijn verdwenen.
Dàt stoort.
Je moet nu elke keer de simkaart verwijderen en met een adaptertje in een mobiele telefoon stoppen om te sms-en. En vervolgens weer inbouwen.
Dan heb ik het nog niet over de afstand naar de beveiligde locatie, bijvoorbeeld
een vakantiehuisje een paar honderd kilometer verderop.
De smsjes om je aan de komende vervaldatum te herinneren staan niet ter discussie.
De simkaarten zijn in eerste instantie bedoeld voor mobiele randapparaten. Een Alarmkastje valt daar niet onder. Want die is niet mobiel.
https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/voorwaarden/algemene_voorwaarden.pdf
Om die reden kan Simyo er in mijn ogen ook weinig aan doen dan je te wijzen op de mogelijkheden die er nu zijn. Je kan niet van een provider verwachten dat zij met elke klant individueel rekening houden hoe deze de simkaart gebruikt. Zij gaan er redelijkerwijs vanuit dat die gebruikt word in een telefoon of tablet zoals vermeld in de voorwaarden.
Dat de klant de simkaart gebruikt in een alarmkastje, honderden kilometers verderop, is dus niet de verantwoording van Simyo.
Simyo heeft het recht om diensten en producten te wijzigen. Hiermee ben jij als gebruiker mee akkoord gegaan.
Dat het je niet uitkomt, dat is inderdaad niet handig. Maar Simyo is een bedrijf dan geld verdiend aan haar klanten. Als het websmsen of die 1 euro bundel hun meer kost dan dat het oplevert is de keuze snel gemaakt.
Nogmaals, leuk is het niet. Maar zoals altijd heeft elk verhaal 2 kanten.
https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/voorwaarden/algemene_voorwaarden.pdf
Om die reden kan Simyo er in mijn ogen ook weinig aan doen dan je te wijzen op de mogelijkheden die er nu zijn. Je kan niet van een provider verwachten dat zij met elke klant individueel rekening houden hoe deze de simkaart gebruikt. Zij gaan er redelijkerwijs vanuit dat die gebruikt word in een telefoon of tablet zoals vermeld in de voorwaarden.
Dat de klant de simkaart gebruikt in een alarmkastje, honderden kilometers verderop, is dus niet de verantwoording van Simyo.
Simyo heeft het recht om diensten en producten te wijzigen. Hiermee ben jij als gebruiker mee akkoord gegaan.
Dat het je niet uitkomt, dat is inderdaad niet handig. Maar Simyo is een bedrijf dan geld verdiend aan haar klanten. Als het websmsen of die 1 euro bundel hun meer kost dan dat het oplevert is de keuze snel gemaakt.
Nogmaals, leuk is het niet. Maar zoals altijd heeft elk verhaal 2 kanten.
Hi Prepaid SMS'er,
Ik snap je punt heel goed, en het is ook helemaal begrijpelijk dat jij vooral naar jouw situatie kijkt. Echter, zoals Raytje al aangeeft, zijn de simkaarten primair bedoeld voor mobiele telefoons. We geven dit zelfs aan op de website. De Prepaid kaarten zijn niet primair bedoeld om een nummer simpelweg actief te houden. Ze zijn bedoeld voor verbruik. Als je ze voor andere doeleinden wilt gebruiken is dat helemaal prima, maar dat is niet waar vanuit wordt gegaan.
Zo ook met de grotere internetbundels: uit grootschalig onderzoek is gebleken een overgroot deel van de klanten behoefte had aan grotere bundels. Dan is dat een grotere prioriteit, want zoals ik al aangaf, zijn de simkaarten niet gemaakt voor randgebruik.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
@ Raytje, dankjewel voor je uitgebreide uitleg!
Groetjes,
Jihane
Ik snap je punt heel goed, en het is ook helemaal begrijpelijk dat jij vooral naar jouw situatie kijkt. Echter, zoals Raytje al aangeeft, zijn de simkaarten primair bedoeld voor mobiele telefoons. We geven dit zelfs aan op de website. De Prepaid kaarten zijn niet primair bedoeld om een nummer simpelweg actief te houden. Ze zijn bedoeld voor verbruik. Als je ze voor andere doeleinden wilt gebruiken is dat helemaal prima, maar dat is niet waar vanuit wordt gegaan.
Zo ook met de grotere internetbundels: uit grootschalig onderzoek is gebleken een overgroot deel van de klanten behoefte had aan grotere bundels. Dan is dat een grotere prioriteit, want zoals ik al aangaf, zijn de simkaarten niet gemaakt voor randgebruik.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
@ Raytje, dankjewel voor je uitgebreide uitleg!
Groetjes,
Jihane
Nou ik vind het jammer dat het niet meer kan.
Hoi Martin_Builder,
Welkom op het Simyo forum.
Dat begrijp ik. Er zijn gelukkig wel voldoende alternatieven.
Mocht de simkaart niet in een telefoon zitten, dan kun je een internetbundel aanschaffen of je beltegoed opwaarderen. Je vindt alle mogelijkheden op deze pagina.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Dat begrijp ik. Er zijn gelukkig wel voldoende alternatieven.
Mocht de simkaart niet in een telefoon zitten, dan kun je een internetbundel aanschaffen of je beltegoed opwaarderen. Je vindt alle mogelijkheden op deze pagina.
Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Sean
Hierboven lees ik dat er altijd twee mailtjes woorden gestuurd voordat de simkaart verloopt.
Ik heb nog niks ontvangen en dit zijn mijn laatste 2 verbruiken:
zondag 18 september 2016 duur / aantal bedrag
15:07 Gesprek naar 12339 0:00:09 € 0,-
zondag 21 augustus 2016 duur / aantal bedrag
15:03 Gesprek naar 06******** 0:00:37 af - € 0,10
Aangezien 21 augustus mijn laatst betaalde verbruik is, betekend dat mijn simkaart op 21 februari verloopt toch? De transactie van 18 september was gratis (voicemail uitzetten). Telt dat misschien ook en is het misschien daarom dat ik geen mail heb ontvangen?
Ik ga de risico in iedergeval vandaag niet nemen, dus ik ga zometeen speciaal naar mijn werk toe waar de simkaart ligt.
Ik heb nog niks ontvangen en dit zijn mijn laatste 2 verbruiken:
zondag 18 september 2016 duur / aantal bedrag
15:07 Gesprek naar 12339 0:00:09 € 0,-
zondag 21 augustus 2016 duur / aantal bedrag
15:03 Gesprek naar 06******** 0:00:37 af - € 0,10
Aangezien 21 augustus mijn laatst betaalde verbruik is, betekend dat mijn simkaart op 21 februari verloopt toch? De transactie van 18 september was gratis (voicemail uitzetten). Telt dat misschien ook en is het misschien daarom dat ik geen mail heb ontvangen?
Ik ga de risico in iedergeval vandaag niet nemen, dus ik ga zometeen speciaal naar mijn werk toe waar de simkaart ligt.
Hoi xile S,
Welkom op het Simyo forum :)
Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent dat je simkaart ineens verloopt omdat hij langer dan 6 maanden niet meer gebruikt is. Heel goed dat je voor de zekerheid gisteren een sms'je hebt gestuurd. Nu is je simkaart weer minimaal voor 6 maanden actief.
Je kunt je simkaart actief houden door minimaal één keer per half jaar:
- Een uitgaand gesprek te voeren.
- Een sms te sturen.
- Verbinding te maken met mobiel internet.
- Een internetbundel te kopen.
- Je beltegoed op te waarderen.
Om je voicemail uit te zetten, heb je moeten bellen naar 12339. Ook al zijn hier geen kosten voor in rekening gebracht, dit wordt wel gezien als een uitgaand gesprek. Vandaar dat je nog geen mails hebt ontvangen dat je simkaart bijna verloopt. Dit zou namelijk rond 18 maart gebeuren.
Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent dat je simkaart ineens verloopt omdat hij langer dan 6 maanden niet meer gebruikt is. Heel goed dat je voor de zekerheid gisteren een sms'je hebt gestuurd. Nu is je simkaart weer minimaal voor 6 maanden actief.
Je kunt je simkaart actief houden door minimaal één keer per half jaar:
- Een uitgaand gesprek te voeren.
- Een sms te sturen.
- Verbinding te maken met mobiel internet.
- Een internetbundel te kopen.
- Je beltegoed op te waarderen.
Om je voicemail uit te zetten, heb je moeten bellen naar 12339. Ook al zijn hier geen kosten voor in rekening gebracht, dit wordt wel gezien als een uitgaand gesprek. Vandaar dat je nog geen mails hebt ontvangen dat je simkaart bijna verloopt. Dit zou namelijk rond 18 maart gebeuren.
Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
Bedankt voor je reactie.
De simkaart is volgens mij maximaal 6 maanden actief ipv minimaal 6 maanden.
Ik had inderdaad al het vermoeden dat voicemail uitzetten werd gezien als een uitgaand gesprek, alleen wist ik dit niet zeker omdat dit hier niet besproken is. Dat verklaart ook waarom ik geen email heb ontvangen.
Om het kort samen te vatten:
-Voicemail inschakelen Bel: 12331
-Voicemail uitschakelen Bel: 12339
Geld ook als uitgaande gesprekken (ook al is het gratis).
De simkaart is volgens mij maximaal 6 maanden actief ipv minimaal 6 maanden.
Ik had inderdaad al het vermoeden dat voicemail uitzetten werd gezien als een uitgaand gesprek, alleen wist ik dit niet zeker omdat dit hier niet besproken is. Dat verklaart ook waarom ik geen email heb ontvangen.
Om het kort samen te vatten:
-Voicemail inschakelen Bel: 12331
-Voicemail uitschakelen Bel: 12339
Geld ook als uitgaande gesprekken (ook al is het gratis).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.