Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerkverbinding mogelijk

• October 7, 2026
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Ik heb nu voor de 2de keer in een paar maanden dat er zo uit het niets ineens geen netwerkverbinding meer gemaakt kan worden. Er zijn wel mobiele netwerken beschikbaar (die van Simyo en Odido), maar mijn sim kan geen verbinding maken. Ik krijg de melding: Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe. Zowel automatisch als handmatig geen verbinding mogelijk. Telefoon opnieuw opstarten helpt niet. 

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@RiGi,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je dit probleem ervaart. De melding ‘Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe’ wijst erop dat je SIM kaart op dat moment niet goed op het netwerk kan registreren.

Je kunt eerst het volgende proberen: Zet je telefoon helemaal uit, haal de SIM-kaart eruit en plaats deze opnieuw.

Daarnaast wil ik je vragen om een kruistest uit te voeren. Plaats je SIM-kaart eens in een ander toestel en controleer of je daar wel verbinding kunt maken met het netwerk. Zo kunnen we nagaan of het probleem bij je SIM-kaart of bij je toestel ligt.

Laat je na de kruistest weten of je in het andere toestel wel of geen verbinding kunt maken? Stuur me daarna een privébericht met je persoonlijke gegevens. Dan kunnen we samen verder kijken naar wat er aan de hand is.

Groetjes,
Khadija

2 reacties

Khadija
Forum|alt.badge.img+3
  • Sensation
  • antwoord
  • October 7, 2026

Hoi ​@RiGi,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je dit probleem ervaart. De melding ‘Uw SIM kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe’ wijst erop dat je SIM kaart op dat moment niet goed op het netwerk kan registreren.

Je kunt eerst het volgende proberen: Zet je telefoon helemaal uit, haal de SIM-kaart eruit en plaats deze opnieuw.

Daarnaast wil ik je vragen om een kruistest uit te voeren. Plaats je SIM-kaart eens in een ander toestel en controleer of je daar wel verbinding kunt maken met het netwerk. Zo kunnen we nagaan of het probleem bij je SIM-kaart of bij je toestel ligt.

Laat je na de kruistest weten of je in het andere toestel wel of geen verbinding kunt maken? Stuur me daarna een privébericht met je persoonlijke gegevens. Dan kunnen we samen verder kijken naar wat er aan de hand is.

Groetjes,
Khadija

• auteur
  • Beginner
  • October 7, 2026

Ik heb eerste de sim kaart opnieuw geplaats in mijn eigen toestel, toen deed hij het nog niet. Daarna de kruistest met een ander toestel, daar deed hij het wel en na het terugplaatsen in mijn eigen toestel lijkt hij het ook weer te doen nu. Kan het toch zijn dat de SIM kaart defect is en is het goed om een nieuwe te bestellen?