Skip to main content

Opeens zegt mijn telefoon dat ik niet aangemeld ben op het netwerk?

Ik kan dus niet meer internetten en bellen?

Ik heb een Samsung A52 mobiel


Hi @Lesley,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen netwerkverbinding hebt!

Zou je je simkaart in een ander toestel uit kunnen testen? Hiermee kunnen wij uitsluiten of het aan je simkaart ligt of niet.

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Dank voor het antwoord alleen heb ik geen andere telefoon, dus ik kan mijn simkaart dus ook niet ergens anders in doen


Dank voor het antwoord alleen heb ik geen andere telefoon, dus ik kan mijn simkaart dus ook niet ergens anders in doen


Hoi @Lesley 

Je zou even het toestel van een goede vriend/vriendin of een familielid kunnen gebruiken, om deze test even te kunnen voeren.
Dat is zelfs nog beter ook, want als de ander bij een andere provider zit, kun je zijn of haar simkaart even in jouw Samsung Galaxy A52 doen, om te zien of jouw A52 het dan wel gewoon doet met een simkaart van een andere provider.

Doet hij het met een andere provider (bijvoorbeeld Odido, Vodafone, ect.) ook niet, dan is het waarschijnlijk een defect in jouw toestel, denk aan een defect aan de ingebouwde antennes.
Doet hij het dan wel gewoon goed, dan ligt het aan de simkaart van Simyo.

Vandaar dat een “kruistest” zoals het zo mooi het, belangrijk is om te bepalen of het aan de simkaart ligt of toch aan jouw Samsung Galaxy A52.


Hi @Lesley,

Bedankt voor je reactie.

Je zou inderdaad een telefoon kunnen lenen van iemand in je omgeving om je simkaart daarin uit te testen zoals @Michel.uit.Arnhem aangeeft. Bedankt voor je hulp Michel! 😊

Mocht dit toch niet lukken, dan zou je eventueel nog even langs een telefoonwinkel kunnen gaan om de kruistest uit te voeren.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer