Skip to main content

.

Tja nu heb ik ook een problemo als forum expert, dus meld ik me maar.:)

Vervangende sim aangevraagd. Vervangende sim geactiveerd. gewacht op mail met pin en puk. Telefoon meerdere keren aan en uitgezet maar geen netwerk.

Geen toegang tot netwerk, geprobeerd handmatige selectie en automatische.....noppes resultato.🆒

Nou Simyo-lui, laat maar eens zien wat service betekent.:D



Kunnen jullie-lui mij plies 😃 helpen?

*telefoonnummer 06******30 - ben een ster in het plaatsen van sterretjes.:D:cool:
Nou Simyo-lui, jullie zijn super. Telefoon hele nacht aan gehad, niks veranderd. Vanmorgen uit ongeveer 3 kwartier, weer aan. En ja hoor, amazing cellfoontjuh hij doet ut.

Super bedankt, super service. Alleen de naam klopt niet helemaal, you people..



Super.simyo.employees.

🙂
KPN had storing met aanmeldingen van nieuwe simkaarten..
Dat wist Ik al Raytje, Scoopline een compliment gegeven.

:)

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-activeren-gelukt-maar-vervolgens-geen-service-de-nieuwe-simkaart-33276
Hoi Friesian,



Altijd handig als je het antwoord voor je probleem vindt op het forum 😃 Gelukkig is jouw simkaart nu netjes geactiveerd en ook doorgevoerd op het netwerk!



Groetjes,

Angela

Reageer