Skip to main content
Hoi,





Ik heb sinds December een sim only bij jullie afgesloten.

De service en het abbo bevalt me prima alleen heb ik helaas steeds vaker dat ik geen bereik heb

Op het eerste moment dacht ik dat het aan mijn telefoon lag, aangezien ik een nieuwe telefoon had gekocht.

Dus heb mijn telefoon na laten kijken maar daar bleek niets mis mee te zijn.



Waar kan dit verder aan liggen? en waar moet ik zijn om dit te melden?



Alvast bedank,





Fabian H
Hoi whizzie1994, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen. Andere gebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo makkelijker vinden.



Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en over je abonnement 😃 Ik begrijp dat je bereik minder is geworden nadat je een nieuwe telefoon kreeg.



Ik heb in eerste instantie even je simkaart gereset. Zet je hiervoor je telefoon eenmalig uit en weer aan? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.



Als je merkt dat dit geen verschilmaakt, kun je dan aangeven of je dit op één plek hebt of op meerdere plekken? En heb je van deze plek ook een postcode? Wil je ook vertellen wat voor type toestel je hebt?



Geef je het even door? 😮
Oke dank u wel,



Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en zal kijken hoe het deze week loopt



Alvast bedankt!



Fabian
Hoi,



Tot ong. 16:00 had ik goede verbinding in DenBosch

Ik ben net naar huis gegaan (Eindhoven) En heb erg weinig 1streepje tot geen bereik

Is er soms een storing?



Meestal heb ik geen bereik in , Eersel , Drunen , Deurne, oirschot e.o

Dus op verschillende plaatsten



Alvast bedankt,





Fabian
Hoi whizzie1994,



Buiten de woonkernen die je noemt kan het goed kloppen dat je plekken tegenkomt waar je geen of minder bereik hebt. Dit kun je terugzien op deze website.

Het is namelijk een tamelijk dunbevolkt gebied. In die gebieden helpt het als je je telefoon op 2G/GPRS zet.

Reageer