hallo
ik ben al een tijdje niet bereikbaar via mijn nummer en kan zelf ook niet bellen
telefoon geeft aan geen netwerk,maar kan wel whatsAppen
wat kan /moet ik hiermee doen
groetjes romyG
Bladzijde 1 / 1
Hallo romyG,
Welkom op het Simyo Forum.
Heb je je mobiel al een keer 15 minuten uitgezet en daarna weer aan?
In de meeste gevallen kun je dan weer bellen en heb je weer netwerk.
Dat je nog kunt .Whatsappen is niet vreemd.
Dit gaat namelijk over het internet en niet over het netwerk van Simyo.
Heb ik je zo goed geholpen
Welkom op het Simyo Forum.
Heb je je mobiel al een keer 15 minuten uitgezet en daarna weer aan?
In de meeste gevallen kun je dan weer bellen en heb je weer netwerk.
Dat je nog kunt .Whatsappen is niet vreemd.
Dit gaat namelijk over het internet en niet over het netwerk van Simyo.
Heb ik je zo goed geholpen
Hoi romyG,
Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent 😞. Nu heb ik het gevoel dat het probleem inmiddels is opgelost, want je hebt gister een paar minuutjes naar je voicemail kunnen bellen. Was het opnieuw opstarten van je telefoon hier de oplossing voor?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!
Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent 😞. Nu heb ik het gevoel dat het probleem inmiddels is opgelost, want je hebt gister een paar minuutjes naar je voicemail kunnen bellen. Was het opnieuw opstarten van je telefoon hier de oplossing voor?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!
Hoi tiury
Het probleem blijft telefoon zegt nu geen simkaart
Heb telefoon nu al zovaak opnieuw opgestart
Kan het zijn dat er iets met het kaartje is
Groetjes romygG
Het probleem blijft telefoon zegt nu geen simkaart
Heb telefoon nu al zovaak opnieuw opgestart
Kan het zijn dat er iets met het kaartje is
Groetjes romygG
Hoi romyG,
Jeetje, dat klinkt niet goed. Ik meld de simkaart opnieuw aan bij het netwerk. Wil je de telefoon eens uitzetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen? Hij zou het dan weer moeten doen.
Werkt hij niet, test het simkaartje dan even in een andere telefoon 🙂.
Groetjes, Tiury
Jeetje, dat klinkt niet goed. Ik meld de simkaart opnieuw aan bij het netwerk. Wil je de telefoon eens uitzetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen? Hij zou het dan weer moeten doen.
Werkt hij niet, test het simkaartje dan even in een andere telefoon 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.