ik heb enkele dagen geleden het abonnement afgesloten voor mijn moeder.
zij is opgenomen in het verzorgingshuis gelegen:
* 5915 PN te Venlo;
nu blijkt dat op haar kamer geen enkel bereik is (geen netwerk)
heeft u daar een oplossing voor, want zo heeft het aanhouden
van het abonnement geen enkele zin.
Beste Harrieewalds,
Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben de dekking voor je gecontroleerd op de opgegeven postcode. Het blijkt dat er geen dekking is op die locatie. U kunt in dit geval het abonnement opzeggen per 1 april onder het tabblad 'Selfservice' op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Na de opzegging zullen we overgaan tot vergoeding van de abonnementskosten. Onze excuses voor het ongemak. Zou je wel even een privé berichtje willen sturen zodra je het abonnement hebt opgezegd?
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben de dekking voor je gecontroleerd op de opgegeven postcode. Het blijkt dat er geen dekking is op die locatie. U kunt in dit geval het abonnement opzeggen per 1 april onder het tabblad 'Selfservice' op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Na de opzegging zullen we overgaan tot vergoeding van de abonnementskosten. Onze excuses voor het ongemak. Zou je wel even een privé berichtje willen sturen zodra je het abonnement hebt opgezegd?
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.