Skip to main content
heyhey,

halfuurtje geleden gebeld met de simyo klantenservice omdat vandaag mn simyo abonnement in zou gaan(ga van telfort naar simyo met nummerbehoud) maar dit is tot op heden dus nog niet gelukt. Van de klantenservice moest ik mn batterij er uihalen en weer indoen en wachten tot na half6. Echter zonder resultaat en nu kan ik niet meer bellen en heb ik een telefoon waar ik niks mee kan 😞 doen
Welkom op het forum Sannehelp,



Je kunt 1200 wel bellen, net als noodnummers, dus morgen direct bellen als ze weer open zijn!
Hoi Sannehelp,



Welkom op het forum :)



Ik heb je aansluiting en je aanvraag voor nummerbehoud bekeken, maar ik zie niet iets raars. We hebben gister je telefoonnummer overgenomen en je simkaart is ook goed geactiveerd en aangesloten op het netwerk. Ik vraag me dus ook af of je inmiddels al hebt kunnen bellen en internetten?



Als dat niet zo is, zou je dan je simkaart in een andere telefoon willen proberen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt. Kun je ook aangeven wat er precies gebeurt als je de simkaart in je telefoon doet? Wat werkt er precies niet en hoe ziet het eruit?



Zou je willen laten weten hoe het ervoor staat?



@franswon, dankjewel voor je tip!

Reageer