.

Beantwoord

Geen netwerk meer na nummerbehoud, wat nu?

  • 12 September 2014
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Hallo,

Gisteren is mijn nummer overgezet van mijn oude simyo abonnement naar mijn nieuwe prepaid sim. Alleen sindsdien heb ik geen netwerk meer op zowel de oude als de nieuwe sim. Ik zit momenteel in het buitenland (België) maar heb speciaal nog gebeld of dit een probleem zou zijn, en dat was niet het geval.

Groet, Sanne
icon

Beste antwoord door Naomi 13 September 2014, 15:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Het netwerk is weer in orde, ik kan weer bellen en gebeld worden. Dit heeft wel erg lang geduurd, vervelend!
Hoi Sanne, hoe heeft u dat geregeld? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.. Groet, Veere
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sanne86, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Op deze manier kunnen andere forumleden je topic sneller vinden :o

Ik begrijp dat je Simyo nummer naar een Simyo prepaid simkaart is overgezet. Het maakt inderdaad niet uit of je in het buitenland bent. Het overzetten van je nummer naar een andere simkaart kan soms even duren. Jammer om te horen dat het langer heeft geduurd dan je verwachtte. Fijn dat je doorgeeft dat je overzetting is voltooid en je weer kan bellen :)

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan horen we je graag.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Veere,

Ik zie dat je een andere topic hebt geopend. Dit topic heb ik net beantwoord 🙂

Je geeft hier aan dat je hetzelfde probleem als Sanne ervaart. Inmiddels is je nummer overgezet 🙂 Kan je al bellen en gebeld worden of lukt dit nog niet?

Als dit nog niet kan, wil je dan je toestel uit- en aanzetten? En wil je in je toestel even handmatig een netwerk selecteren?

Ik hoor het graag van je 🙂

Reageer