Skip to main content
ik heb geen netwerk op mijn telefoon kan niet bellen is er een storing
Ik heb nu drie dagen een samsung s4 en het probleem bij mij is dat ik totaal geen antenne signaal heb er staat zelfs een rood kruisje bij

Een enkele x heb ik wel berijk maar dat is maar 2% van de dag denk ik. En dan ook nog het bellen en gebeld worden een groot drama, tijdens gesprek valt gewoon de verbinding weg. En dan staat er in beeldscherm geen mobiel netwerk. Weet iemand hiuer raad mee of moet ik hem gewoon dumpen en weer terug naar mijn oude toestel. ...
Hoi kvelders,



Welkom op het forum en bedankt dat je ons dit meldt.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen netwerk vinden kunt. Ik heb je aansluiting bekeken, en hier staat alles nog juist op het netwerk. Is er iets veranderd aan jouw kant?

Heb je al eens geprobeerd om je toestel even uit te zetten en dan weer in te schakelen? Omdat de simkaart dan de kans krijgt om zich opnieuw aan te melden, wil ik je vragen om dat even te doen.

Als dit niks oplevert, kun je dan de simkaart even in een ander toestel proberen? Daar kunnen we dan mee verder.



Ik hoor het graag van je,



groetjes,

Charlene
Ik heb nu drie dagen een samsung s4 en het probleem bij mij is dat ik totaal geen antenne signaal heb er staat zelfs een rood kruisje bij

Een enkele x heb ik wel berijk maar dat is maar 2% van de dag denk ik. En dan ook nog het bellen en gebeld worden een groot drama, tijdens gesprek valt gewoon de verbinding weg. En dan staat er in beeldscherm geen mobiel netwerk. Weet iemand hiuer raad mee of moet ik hem gewoon dumpen en weer terug naar mijn oude toestel. ...




Hoi ed vleugel,



Jij ook welkom op het forum 🙂

Dat klinkt niet zo fijn wat jij meemaakt. Je hebt het over terug gaan naar je oude toestel. Werkt je simkaart daar nu wel naar behoren in?

En heeft je S4 dit op alle locaties? Of op 1 plaats vooral? Als het op 1 locatie is, dan wil ik die graag onderzoeken. Heb je dan voor mij de volledige postcode daarvan?

Ik hoor het graag van je, dan gaan we het zo snel mogelijk oplossen. :)



Ik zie trouwens nu dat je vandaag pas geactiveerd hebt. Heeft het daar misschien aan gelegen? En doet alles het nu weer?



Groetjes, Charlene

Reageer