Skip to main content
Geachte Simyo ik heb afgelopen week mijn Simyo laten activeren maar mijn telefoon kan het netwerk niet vinden. Daarnaast is er volgens mijn gegevens gebeld met mijn telefoon (ruim 100 min) wat vrijwel onmogelijk is gezien ik dus niet kan bellen. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik ben tot de ontdekking gekomen door mijn simkaart even uit de telefoon te halen deze nu wel verbinding maakt, maar de 100 belminuten zijn dus een klein probleempje, daar ik deze niet heb gebruikt... kunnen jullie dit controleren( waar de belminuten aan verbruikt zijn?)
Bij Simyo lopen alle bundels van de eerst van de maand tot de laatst van de maand. De eerst maand krijg je dan ook niet alle minuten/SMSjes/MBs.

Afhankelijk van de datum waarop je abonnement ingaat, betaal je een evenredig deel van je abonnementskosten en krijg je een evenredig deel van het aantal minuten/sms'jes.

Voorbeeld: als je abonnement halverwege de maand ingaat, ontvang je de helft van de minuten/sms'jes en betaal je de helft van de abonnementskosten. Dit verklaart waarom je tijdens je eerste maand niet het volledig aantal minuten/smsÂ’jes van je bundel ziet.




Hoe dat op je eerst factuur gaat werken staat hier.
Hoi Lovink, welkom op het Simyo forum!



Wat goed dat je je eerste vraag zelf al opgelost hebt 🆒

Voor je tweede vraag dank ik Groentjuh!



Lovink, veel plezier op ons forum 😃

Reageer