.

Beantwoord

Geen Netwerk

  • 4 November 2012
  • 11 reacties
  • 638 Bekeken

Ik heb vanochtend mijn iphone uit en weer aan gezet en nu heb ik opeens geen netwerk verbinding.

Alles geprobeerd inclusief opnieuw opstarten en netwerk informatie resetten.

Kunnen jullie even op afstand een reset doen wat ik bij anderen ook heb gezien?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 November 2012, 10:42

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Putger,

Ik heb jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij even kunnen laten weten of je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Hij doet het weer, bedankt
Te vroeg gejuigd, voordat ik opnieuw opstartte had ik wel bereik. Maar ik hoorde dat ik niet te bereiken was. Na opnieuw opstarten weer de melding no service 😕
Reputatie 2
Badge +1
hey Putger,

Ik heb de reset opnieuw uitgevoerd. Zou je nogmaals jouw toestel volledig uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Ik heb mijn iphone 4 volledig uitgezet, en weer aan. Maar nog steeds no service...
Ik heb even getest met de simkaart er uit te halen en er weer in te stoppen. Nadat ik de simkaart er weer in stop krijg ik geen melding van dat ik opnieuw mijn pincode moet invoeren om de kaart te unlocken. Dit krijg ik wel als ik opnieuw opstart. Maar in beide gevallen blijft het bericht: No Service.
Vervolgens heb ik de simkaart eruit gehaald, iPhone opnieuw uit en aan gezet, toen de sim kaart erin gestopt. Het bericht is voordat ik de simkaart erin stop en erna hetzelfde No Sim. Ik denk dus dat de simkaart om de een of andere reden geblokkeerd of kapot is. Kunnen jullie een nieuwe sturen?
Badge +2
Beste Putger,

Uit onze gegevens blijkt dat wij je vanmorgen een nieuwe simkaart hebben toegestuurd. Deze is als het mee zit morgen, anders maandag bij je binnen. Laat ons even weten of het probleem met de nieuwe simkaart is opgelost.

Groetjes,

Arie
Dat klopt ik heb deze zelf maar aangevraagd (en betaald) omdat het anders weer vrij lang zou duren voordat deze mijn kant op zit. Maar aangezien het buiten mijn schuld om is neem ik aan dat jullie deze wel vergoeden.
waarom moet ik voor het wegvallen van de verbinding, als het aan kpn ligt betalen
Help, ik heb geen service meer!!!!
Badge +6
Help, ik heb geen service meer!!!!

Beste KWettstein,

Welkom op het forum!
Je simkaart is volledig actief op het netwerk en niet geblokkeerd. Raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Mocht dit het probleem niet verhelpen raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoudt.

Reageer