Skip to main content
Ik heb net een nieuwe simkaart en sinds gisteravond heb ik helemaal geen netwerk; ik kan niet op internet, niet smsen en niet bellen. Als ik naar mijn eigen nummer bel krijg ik dat het nummer niet bereikbaar is. Ik heb gister middag nog wel een sms ontvangen dus toen moet ik wel netwerk gehad hebben. Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds gisteravond geeft m'n telefoon 'No Service' aan. Ik kan niet bellen, smsen, internetten... niks.

Ook ik krijg te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is als ik naar mijn eigen mobiel nummer bel.



Het enige verschil is dat ik niet een nieuwe simkaart heb.



Ik zou graag horen van Simyo hoe dit op te lossen is.
Ik heb net een nieuwe simkaart en sinds gisteravond heb ik helemaal geen netwerk; ik kan niet op internet, niet smsen en niet bellen. Als ik naar mijn eigen nummer bel krijg ik dat het nummer niet bereikbaar is. Ik heb gister middag nog wel een sms ontvangen dus toen moet ik wel netwerk gehad hebben. Weet iemand hoe dit kan?



Ik heb hetzelfde probleem. Sinds gisteravond geeft m'n telefoon 'No Service' aan. Ik kan niet bellen, smsen, internetten... niks.

Ook ik krijg te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is als ik naar mijn eigen mobiel nummer bel.



Het enige verschil is dat ik niet een nieuwe simkaart heb.



Ik zou graag horen van Simyo hoe dit op te lossen is.




Hoi Kotterik en Sandertje,



Ik zou graag iets meer informatie willen. Bij jou, Sandertje, zie ik dat de simkaart tot 6/10 gewoon gebruikt is. Het is dan ook een vreemde zaak dat de simkaart ineens niet meer werkt.



- wat geeft de simkaart in een ander simlock vrij toestel aan?

- kunnen jullie mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer?

- van wat voor toestel maak je nu gebruik? Heb je een update gehad?

- wat voor melding krijg je op het moment dat je handmatig voor het KPN netwerk kiest?

- bevinden jullie je in NL of het buitenland?



Groetjes,



Alex

Reageer