Skip to main content
Hallo,



Vandaag heb ik al de gehele dag geen mobiel netwerk op mijn telefoon. Meerdere keren heb ik al geprobeerd om mijn telefoon aan en uit te zetten, maar dit heeft geen effect. Kunt u mij vertellen wat de oorzaak hiervan kan zijn en hoe dit opgelost kan worden?

Bij voorbaat dank.



Met vriendelijke groet,



M. Martens
Hoi M Martens, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Bellen & netwerk. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Goed dat je je telefoon al uit en aan hebt gezet. Ik zie dat een algemene reset al is uitgevoerd. Ik heb nu je internetoptie 'Internet op je mobiel' een reset gegeven. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aanzetten? Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen 🙂

Wil je daarnaast handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren? Controleer je ook via toestelhulp je internetinstellingen?



Mocht het niet werken, dan raad ik je aan om je simkaart te testen in een andere telefoon.



Laat je weten of de instructies helpen?
Beste Naomi,



Dankjewel voor je reactie. De problemen met de netwerkverbinding op mijn telefoon zijn helaas nog niet opgelost.

Ik heb een kruistest uitgevoerd en in een andere telefoon heb ik wel netwerkverbinding. De andere simkaart in mijn telefoon heeft geen netwerk verbinding. Het lijkt er dus op dat het aan mijn telefoon ligt, Hoe kan dit probleem opgelost worden? Mijn internetinstellingen heb ik gecontroleerd, maar het KPN netwerk selecteren is niet gelukt. Waar kan ik dit vinden? Alvast bedankt voor je hulp!
Hoi M Martens,



Als er twee simkaarten niet werken in de telefoon, kun je er inderdaad van uit gaan dat er iets niet goed is met de telefoon. Als je me vertelt welke telefoon je hebt, kan ik je hier misschien wel uitleg over geven. Naar een telefoonwinkel gaan met de telefoon is ook geen slecht idee 🙂. Zij kunnen dit meteen voor je controleren of andere oplossingen proberen.



Groetjes, Tiury

Reageer