Hoi!
Ik heb nog steeds geen mobiel netwerk nadat ik mijn nummer 2 dagen geleden al
van mijn oude provider naar simyo is overgezet.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Is alles geactiveerd of ligt het de instellingen van mijn android mobiel?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hoi emmmmmma,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je sinds je overstap naar ons geen service hebt. :(
Volgens onze gegevens is je simkaart actief en zou je hier probleemloos gebruik van kunnen maken. Om ervoor te zorgen dat je simkaart zo snel mogelijk service kan verkrijgen, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten zodat je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk registreert.
Laat je mij weten of het lukt zo?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je sinds je overstap naar ons geen service hebt. :(
Volgens onze gegevens is je simkaart actief en zou je hier probleemloos gebruik van kunnen maken. Om ervoor te zorgen dat je simkaart zo snel mogelijk service kan verkrijgen, heb ik 'm voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten zodat je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk registreert.
Laat je mij weten of het lukt zo?
Groetjes,
Asma
Beste Asma,
Ik heb mijn telefoon gereset, maar alsnog heb ik geen mobiel bereik.
Ik zit wel in Duitsland, maar hier kan het niet mee te maken hebben neem
ik aan toch ?
Met vriendelijke groet,
Emma
Ik heb mijn telefoon gereset, maar alsnog heb ik geen mobiel bereik.
Ik zit wel in Duitsland, maar hier kan het niet mee te maken hebben neem
ik aan toch ?
Met vriendelijke groet,
Emma
Laat ik maar weer eens een domme suggestie doen. Je hebt na de provider overgang je nieuwe Simyo sim in je toestel gedaan?
Ik heb zojuist geprobeerd of mijn simkaart het in een andere telefoon wel
doet, maar dat is ook niet het geval.
doet, maar dat is ook niet het geval.
Ja 🙂 ik heb de Simyo sim in het toestel
Dat dacht ik ook wel. Ik hoop dat je mijn reactie beledigend opvatte.
Je schrijft dat je in het buitenland bent. Staat buitenland gebruik aan in MijnSimyo? En roaming op je toestel?
Je schrijft dat je in het buitenland bent. Staat buitenland gebruik aan in MijnSimyo? En roaming op je toestel?
Nee hoor helemaal niet. Bedankt voor het meedenken 🙂
Maar ik heb nog steeds geen mobiel bereik. Kan iemand me helpen?
Hi Emma,
Oh, jee! Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt! Het is wel essentiƫle informatie dat je in het buitenland zit, want ik zie dat jouw buitenlandoptie nog uitstaat. Je kunt deze optie aanzetten door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je de optie 'Bellen in/naar het buitenland' daar hebt aangezet, kun je je toestel uit- en aanzetten. Daarna kan je simkaart verbinding gaan maken met een buitenlands netwerk.
Lukt het dan nog niet? Dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te kiezen op je mobiel via Instellingen > Aanbieder. Daar vink je uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je zelf netwerken kunt selecteren. Je mag ze allemaal uittesten!
Laat je me weten of je er zo uitkomt?
Groetjes,
Jihane
Oh, jee! Wat onhandig dat je nog geen bereik hebt! Het is wel essentiƫle informatie dat je in het buitenland zit, want ik zie dat jouw buitenlandoptie nog uitstaat. Je kunt deze optie aanzetten door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Als je de optie 'Bellen in/naar het buitenland' daar hebt aangezet, kun je je toestel uit- en aanzetten. Daarna kan je simkaart verbinding gaan maken met een buitenlands netwerk.
Lukt het dan nog niet? Dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te kiezen op je mobiel via Instellingen > Aanbieder. Daar vink je uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je zelf netwerken kunt selecteren. Je mag ze allemaal uittesten!
Laat je me weten of je er zo uitkomt?
Groetjes,
Jihane
Hij doet het! Bedankt.
Hoi emmmmmma,
Dat is goed om te horen!
Ik wens je alvast een fijne dag toe.
Groetjes,
Asma
Dat is goed om te horen!
Ik wens je alvast een fijne dag toe.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.