Skip to main content
Mijn telefoon geeft de melding "Geen mobiel netwerk beschikbaar"". Hoe kan ik dit opheffen?
Telefoon uit, 10 minuten wachten, telefoon aan. Werkt het weer?



Check op deze pagina of er misschien een storing bekend is op jouw adres.
Hoi iheteren,



Welkom op het Forum!



Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen mobiel netwerk hebt! :(



Volgens onze gegevens heb jij je aansluiting deze hele maand nog niet gebruikt. Mogelijk omdat het probleem nog bestaat. Om deze reden heb ik je simkaart voor de zekerheid voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten, zodat je simkaart zich met de juiste instellingen registreert op het netwerk.



Blijft het probleem bestaan? Dan kun je het beste even handmatig een netwerk zoeken via je telefoon. Deze optie vind je vaak bij je instellingen, waarna je op 'Mobiele netwerk' klikt. Werkt het hierna toch niet? Dan adviseer ik je om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen wij namelijk achterhalen waar het probleem precies aan ligt.



Wanneer het probleem in een andere telefoon blijft bestaan, kun je mij dan een privé mail sturen met daarin de postcode en het huisnummer waar je dit probleem hebt? Ik zoek dit dan voor je uit. Goed?



@ Ray, bedankt!



Groetjes,

Asma

Reageer