Hi,
Ik ben net een dag terug van een reis van 6 maanden. Maar ik krijg maar geen mobiel netwerk. Zo ver ik weet staat wel alles aan.. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Thanks!
Maike
Bladzijde 1 / 1
De mods zijn er dinsdag weer.
p.s. desnoods even aan/uitzetten, of simkaart even in ander toestel.
p.s. desnoods even aan/uitzetten, of simkaart even in ander toestel.
Hey maikehoek,
Ik heb jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Ik heb jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Ik krijg ook geen verbinding met het mobiele netwerk en mijn abonnement is gister in gegaan en toen heb ik heel even internet gehad. Nu niet meer? Hoe verder?
Vandaag werkte mijn mobiel netwerk wel, maar nu helaas niet meer.
Wat is het probleem?
Wat is het probleem?
Ik ervaar dit zelfde probleem. Sinds vorige week maandag is mijn telefoon constant aan het zoeken naar netwerk (het gaat om het bereik om te bellen en mijn internetbereik). Al mijn gesprekken worden afgebroken omdat hij het bereik niet vast houd. Eerder geen last gehad van dit probleem. Heb mijn simkaart al eens verwijderd uit mijn telefoon en heb ook mijn telefoon al eens ruim 5min.uitgezet. Wat nu?
Hey Tanja V,
Zou je even kunnen laten weten van welk merk en type toestel je gebruik maakt?
Zou je even kunnen laten weten van welk merk en type toestel je gebruik maakt?
Hey Ginoreussien,
Jouw aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb jou de nodige informatie per email toegestuurd.
Welkom op het forum Anniek01,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en is jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Jouw aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb jou de nodige informatie per email toegestuurd.
Welkom op het forum Anniek01,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice en is jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.