.

Vraag

Geen melding nummerbehoud

  • 26 May 2012
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Geachte simyo,


ik heb donderdag 26 april 2012 een abbonement aangevraagd bij simyo met nummerbehoud.
Ik kreeg woensdag 2 mei mijn simkaart binnen, maar ik heb op de dag van vandaag nog geen melding gehad wanneer mijn nummer wordt overgezet en wanneer mijn abbonement ingaat. Ik zou dit graag willen ontvangen.

4 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Dil,

Welkom op het Simyo forum!
Je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 1 juni 2012. Op deze datum zal je nummer worden overgezet op de Simyo simkaart, dit wordt tevens de ingangsdatum van je abonnement. Op 4 mei 2012 hebben we dit per e-mail aan je kenbaar gemaakt.

Groetjes,

Manisha
Hallo,
Voor mij gelt precies hetzelfde. Ik ben van HI prepaid naar Simyo met een Blackberry bundel gegaan maar heb nog geen bericht gekregen over een goedkeuring van het nummerbehoud. Ik heb op 31 mei mijn simkaart aangevraagd en tevens ontvangen, maar heb geen bericht gehad over afhandeling van mijn nummerbehoud. Ik vroeg me dus af of dit wel goed is ontvangen.


MVG


Joost Buskermolen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JoostB,

Volgens onze gegevens heb je je bestelling op 30/5 gedaan. Het verzoek om je nummer over te nemen van je vorige provider naar Simyo is verzonden. Wij wachten nog op antwoord van je vorige provider. Hier ontvang je automatisch een email over. Omdat je verzoek 2 dagen geleden is verzonden, hebben we nog geen antwoord ontvangen. In dit geval vragen we nog even om je geduld.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,
Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Het klopt inderdaad dat ik de bestelling op 30 mei heb gedaan. Maar omdat ik geen bevestiging kreeg over nummerbehoud vroeg ik het even na!
Bedankt!
JoostB

Reageer