.

Beantwoord

Geen inzicht in verbruik buiten bundel via de Simyo app, kan ik dat wel ergens terug vinden?

  • 1 July 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Beste Simyo,

Over het algemeen ben ik tevreden over jullie diensten, alleen afgelopen maand heb ik onverwacht erg veel moeten bellen.
Dat ik buiten m'n bundel zou gaan had ik niet gedacht, maar dat is met behoorlijke getallen (blijkt achteraf) gegaan. Het blijkt
nu dat ik 130 minuten! boven mijn bundel heb gebeld (jammer genoeg inclusief de naar boven afgeronde minuten). Maar tijdens
de maand waarin dit gebeurde kan ik op geen enkele manier via de app achterhalen hoe ver ik er boven zit mbt de minuten en de
kosten die daaraan hangen. Nu zag ik net dat de rekening bijna €50 is! Ik schrok me kapot! Ik heb niet voor niks een abonnementje van een tientje.... Ik hoop dat we dit op kunnen lossen, want ik wil graag bij jullie blijven, maar op dit moment krijg ik meer waar voor m'n geld bij Simpel... Sorry..

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Ciska
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 16:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ciska2,

Leuk om je weer te zien op het forum, en fijn om te horen dat je tevreden bent met Simyo!

Wat vervelend dat je zo ver over je bundel bent gegaan. Het is inderdaad op dit moment nog niet mogelijk om je buitenbundel kosten via de Simyo app in te zien.
Daar wordt momenteel hard aan gewerkt.:D Dit kun je hier terug vinden.

Dat wil niet zeggen dat je tijdens de lopende maand niet kan zien hoeveel kosten je buiten de bundel hebt.
Via Mijn Simyo zijn die kosten wel inzichtelijk. Zo ben je altijd op de hoogte van de kosten en je verbruik buiten de bundel.:$

Helaas heb ik geen oplossing voor je in deze. Ik had je kunnen adviseren op het moment dat je wist dat je over je bundel zou gaan.
Je had er dan bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om tijdelijk een los prepaid kaartje aan te schaffen. Dat scheelt enorm in de kosten.;)
Nu is dit niet meer terug te draaien.

Ik hoop dat je iets aan mijn tip hebt voor in de toekomst. Mocht het nu zo zijn dat dit verbruik aanhoudt, kun je beter je bundel iets omhoog zetten.
Is alles je zo duidelijk?
Hoi Ruud,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.. Het volgende typte jij:

Dat wil niet zeggen dat je tijdens de lopende maand niet kan zien hoeveel kosten je buiten de bundel hebt.
Via Mijn Simyo zijn die kosten wel inzichtelijk. Zo ben je altijd op de hoogte van de kosten en je verbruik buiten de bundel.

Ik heb geen idee waar en hoe ik dat kan vinden. Het enige wat ik kan zien is m'n verbruik van de maanden ervoor. Niet tijdens de betreffende maand zelf. Ik zie alleen dat de teller op 0 staat. Wat ik ook wel een aandachtspunt vind, is dat als ik op de helft van m'n mb's zit, ik keurig een berichtje krijg en als het op is ook, maar met bellen niet. Nu ik toevallig weer in de app kijk, zie ik dat m'n minuten alweer op zijn... Hoe kan ik een kaartje kopen en m'n nummer behouden?

Groetjes Ciska

Dat wil niet zeggen dat je tijdens de lopende maand niet kan zien hoeveel kosten je buiten de bundel hebt.
Via Mijn Simyo zijn die kosten wel inzichtelijk. Zo ben je altijd op de hoogte van de kosten en je verbruik buiten de bundel.


Hiermee bedoelt hij dat je dan naar je Mijn Simyo pagina gaat en dus niet op je app kijkt. Het is dus wel mogelijk om je buiten de bundel verbruik in te zien, maar (nog) niet via de App en wel via je Mijn Simyo.

Mijn Simyo vind je door hier te klikken op bijv. een pc of laptop.

Daar log je overigens in met dezelfde gegevens voor je App en het Forum..
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ciska2,

Mijn Simyo is aangepast om de kosten inzichtelijker te maken.

Wanneer je bent ingelogd zie je "Mijn kosten tot nu toe" staan met de huidige maand. Als je daar op klikt krijg je de buiten mijn bundels kosten te zien.
Het verbruik van de voorgaande maanden kan je terugzien op je factuur. De factuur van de maand juni is zojuist online gezet.

Je hebt een abonnement met een Simyo 100 belbundel. Als ik naar je verbruik van juni kijk zie ik dat je op 10 juni door je bundel zat. Het lijkt erop dat de Simyo 100 bundel niet meer bij je verbruik past. Deze maand zit je namelijk ook door je minuten. Het zou jammer zijn dat je ons ging verlaten. Je zit niet 'vast' aan deze bundel. Je zou kunnen overwegen om de bundel de komende maand(en tijdelijk) te verhogen.

Reageer