Over het algemeen ben ik tevreden over jullie diensten, alleen afgelopen maand heb ik onverwacht erg veel moeten bellen.
Dat ik buiten m'n bundel zou gaan had ik niet gedacht, maar dat is met behoorlijke getallen (blijkt achteraf) gegaan. Het blijkt
nu dat ik 130 minuten! boven mijn bundel heb gebeld (jammer genoeg inclusief de naar boven afgeronde minuten). Maar tijdens
de maand waarin dit gebeurde kan ik op geen enkele manier via de app achterhalen hoe ver ik er boven zit mbt de minuten en de
kosten die daaraan hangen. Nu zag ik net dat de rekening bijna €50 is! Ik schrok me kapot! Ik heb niet voor niks een abonnementje van een tientje.... Ik hoop dat we dit op kunnen lossen, want ik wil graag bij jullie blijven, maar op dit moment krijg ik meer waar voor m'n geld bij Simpel... Sorry..
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes Ciska
Beste antwoord door Ruud
Bekijk originele reactie