Skip to main content
ik zit met het volgende toch wel irritante en redelijk onacceptabele probleem........voordat ik de overstap maakte van tmobile naar simyo heb ik de klantenservice gebeld en gevraagd hoe de dekking was in amsterdam/ijmuiden en omstreken....het meisje aan de telefoon zei dat dat goed is.......bij mij thuis in lelystad staat er gewoon GPRS in mijn scherm maar zodra ik in de trein zit en de trein flevoland uit rijd dan maakt GPRS plaatst voor edge endan niet eens EDGE maar met kleine letters...mijn internet is dan heel langzaam ik kan dan niet normaal met mijn telefoon surfen op t internet en als ik wil bellen is de verbinding slecht...........mijn contract bij simyo is ingegaan op 14-12-2012...in die tijd zat ik nog in de ziektewet.2 weken geleden ben ik weer begonnen met werken..voor mijn werk ben ik voornamelijk in amsterdam en omstreken en daar heb ik dus het probleem dat de verbinding slecht is...het is vaak gewoon weg niet te doen om te internetten en het duurt erg lang voordat mijn berichten via whatsapp aankomen...daar heb ik bij mij thuis in lelystad geen last van...maar omdat ik voor mijn werk vaak buiten mijn woonplaats ben vind ik dit toch wel heel erg irritant........ik heb laatst toen ik in amsterdam was en het probleem voor het eerst had gebeld met de klantenservice en de jongen die ik aan de telefoon had zei dat mijn verbinding idd heel slecht was endat hij iets zou resetten endat ik na 15 minuten mn telefoon weer aan moest zetten....dat heb ik gedaan maar het probleem is er nogsteeds.....ik zit voor mijn werk vaak 5 tot 6 dagen in amsterdam/ijmuiden/haarlem en daar kan ik mn telefoon net zo goed uitzetten want gebruiken zoals het hoort kan ik gewoon weg niet.........nogmaals...voordat ik een abonnement bij simyo had afgesloten had ik de klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik voor mn werk vaak in amsterdam/ijmuiden en haarlem ben en ik had gevraagd hoe de dekking daar was/is...er was mij verteld dat dit goed was en geen problemen zou geven met internetten,bellen en whatsappen.....



bij deze maak ik dus melding en een klacht dat dit niet het geval is endat simyo niet na komt wat mij is verteld...nou heb ik voor het goedkoopste abonnement gekozen die van 3 euro per maand....als er geen verbetering komt dan zou ik bij deze graag willen vragen of simyo mij contractvrij maakt zodat ik naar een provider kan gaan die mij wel volledige dekking geeft in amsterdam.......mijn vriendin zit bij een andere provider en die heeft nergens problemen mee.......als simyo dit niet wil doen dan koop ik die 33 euro wel af.........maar ik hoop dat simyo het niet zo ver laat komen....ik heb mijn simkaart in 3 telefoons gehad...in een blackberry,,een nokia en een samsung maar met alle 3 heb ik het zelfde probleem dus het ligt niet aan mijn telefoon.................in mijn woonplaats gaat alles goed maar omdat ik voor mijn werk 5 tot 6 dagen in amsterdam en omstreken ben en mn telefoon voor mn werk gebruik is het gewoonweg heel vervelend/irritant dat het niet doet wat het moet doen......
Hoi Rj82,



Je vraag is vanochtend beantwoord via Facebook.
ik neem aan dat ik de nieuwe simkaart niet hoef te betalen!?
Hoi Rj82,



De simkaart is kosteloos opgestuurd.

Reageer