al een aantal dagen heb ik geen bereik meer, internetten en bellen lukt niet.
 Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dit had geen effect.
Graag hulp hiervoor!!
Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieBeste will,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
Arie
Beste will,
Heb je wel de juiste internetinstellingen in je toestel staan. Wij adviseren je een sms'je te sturen met de tekst 'JA' naar 1300. Hierbij ontvang je een sms'je met de juiste internetinstellingen. Als je deze binnen hebt dien je deze op te slaan. Nadat ze zijn opgeslagen schakel je je toestel even uit en weer aan. Als het goed is kan je hierna gebruik maken van het internet. Laat ons even weten of het is gelukt.
Groetjes,
Arie
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.