.

Beantwoord

geen bereik sinds een paar dagen

  • 29 September 2012
  • 5 reacties
  • 551 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

al een aantal dagen heb ik geen bereik meer, internetten en bellen lukt niet.
 Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dit had geen effect.

Graag hulp hiervoor!!
icon

Beste antwoord door Arie 1 October 2012, 16:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste will,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

Groetjes,

Arie
Beste will,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

Groetjes,

Arie


ik had mijn nokia c7 geupdated en dacht het probleem opgelost was maar helaas werkt internet alleen binnenshuis (router). Buitenshuis kan ik wel bellen maar internet werkt niet.
Badge +2
Beste will,

Heb je wel de juiste internetinstellingen in je toestel staan. Wij adviseren je een sms'je te sturen met de tekst 'JA' naar 1300. Hierbij ontvang je een sms'je met de juiste internetinstellingen. Als je deze binnen hebt dien je deze op te slaan. Nadat ze zijn opgeslagen schakel je je toestel even uit en weer aan. Als het goed is kan je hierna gebruik maken van het internet. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Beste will,

Heb je wel de juiste internetinstellingen in je toestel staan. Wij adviseren je een sms'je te sturen met de tekst 'JA' naar 1300. Hierbij ontvang je een sms'je met de juiste internetinstellingen. Als je deze binnen hebt dien je deze op te slaan. Nadat ze zijn opgeslagen schakel je je toestel even uit en weer aan. Als het goed is kan je hierna gebruik maken van het internet. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie


het lijkt te zijn opgelost. Ik heb de internetinstelling opnieuw handmatig ingesteld. Bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Hey will,

Goed om te horen dat alles werkt!

Reageer