Hallo,
Sinds een paar uur heb ik geen bereik meer, zowel voor internetten als voor bellen niet. Simyo staat niet meer in de keuzelijst als ik de netwerkoperator handmatig zoek. Hebben meer mensen hier last van? Heeft iemand tips? Ik zou toch wel graag bereikbaar willen zijn. Telefoon al een paar keer uit/aan gezet, helpt niet.Â
Bedankt alvast.
Bladzijde 1 / 1
Al opgelost..er was een app die de ontgrendeling van de simkaart tegenhield. Daarom was er geen bereik..
Kan een beheerder dit topic weer verwijderen? Bedankt!
Kan een beheerder dit topic weer verwijderen? Bedankt!
Hoi,
Welke app was dat dan? Ik heb zelfde probleem! 🙂
Welke app was dat dan? Ik heb zelfde probleem! 🙂
Hoi ballon, Welkom op het Simyo forum 🙂
Wat goed om te horen dat je de oorzaak zelf hebt kunnen achterhalen 🙂 Ik ben net als Joris33 ook wel heel benieuwd welke App dit precies was! Daar help je misschien nog wel meer mensen mee 🙂
Wat goed om te horen dat je de oorzaak zelf hebt kunnen achterhalen 🙂 Ik ben net als Joris33 ook wel heel benieuwd welke App dit precies was! Daar help je misschien nog wel meer mensen mee 🙂
Welke app was dat dan? Ik heb zelfde probleem! :-)
Hoi Joris33,
Ik heb je net heel even gesproken en gelukkig is het bij jou ook opgelost. Bij de overstap van Tringg naar Simyo was er iets niet helemaal soepel gegaan met het activeren van je simkaart. Bedankt voor je geduld 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.