Skip to main content

.

Beste Simyo,



Wij hebben thuis 3 Simyo abbonementen, en hebben de volgende problemen ermee.

Mijn vader, die net zijn abbonoment verlengt heeft, is zeer moeilijk / tot niet te bereiken, wanneer mensen hem bellen krijgen zij te horen dat dit nummer niet bereikbaar is en dat ze het later opnieuw moeten proberen. Dit is zeer vervelend aangezien wij een bedrijf hebben, en we mobiel bereikbaar moeten zijn. Dit is gekomen na de lancering van het 4G netwerk hier in de buurt. Onderling naar elkaar bellen is ook een no-go. Steeds krijgen we dan weer te horen dat het nummer niet ingebruik is, dat het netwerk bezig is, de telefoon gaat gewoon helemaal niet over, of nadat hij gebelt is en geen oproep binnen kreeg een sms krijgt waarin staat dat je een gemiste oproep hebt. Mijn broer heeft ook dezelfde problemen, dat hij gewoon niet bereikbaar is. En ik heb het vervelende probleem dat ik niet naar mijn vader of mijn broer kan bellen. Ook hebben wij een bedrijfstelefoon die totaal niet meer te bereiken is. Deze telefoon zit ook op het KPN netwerk maar is gewoon een Prepaid telefoon.



Als deze problemen blijven voortzetten zijn wij helaas genoodzaakt om een andere provider te zoeken.



MvG, Roelof Vos
Hoi Roelof Vos, welkom op het Simyo forum :)



Ik begrijp dat dit met een bedrijf zeer onhandig is, dus het is tijd dat hier spoedig iets aan gaat gebeuren! Wat me enigszins verbaast is dat dit iets met 4G te maken zou hebben, want daar hoor jij zelf geen last van te moeten hebben. Hebben jullie allemaal dezelfde postcode?



Graag ontvang ik die per privébericht, samen met alle drie de nummers waar deze klachten mee aan de hand zijn. Ik zal zodra ik het berichtje heb ontvangen contact opnemen met de KPN netwerkspecialisten en vragen waarom dit zo plotseling is gekomen :)



We willen natuurlijk absoluut niet hebben dat dit een reden is om bij Simyo weg te moeten. Ik zie je privéberichtje gauw tegemoet!

Reageer