Skip to main content
Mijn telefoon Samsung note 3 neo is simlock vrij



Had eerder geen probleem met mijn sim heb zelfs al een nieuwe sim erin maar nu steeds krijg ik de melding alleen

noodoproepen.



Dit is erg vervelend



ook mijn instellingen gekeken die staan allemaal goed ook online dat ik bereikbaar ben in het buitenland maar toch werkt het niet meer



wie kan mij helpen
Zelf ervaar ik hetzelfde probleem. Ik kan in het buitenland geen netwerk selecteren. Dus ik kan ook niet gebeld worden in het buitenland of een sms ontvangen. Dit is vrij vervelend omdat ik in België naar school ga.



Wat kan ik doen?
Hoi StefanP, welkom op het Simyo forum!



Ik kan uit je bericht niet halen of je ook in Nederland dezelfde melding kreeg. Zag je toen ook dezelfde melding?

Je optie 'Bellen in en naar het buitenland' heb ik een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aandoen? Hij gaat zich dan opnieuw aanmelden.

Kun je ook handmatig een netwerk selecteren? In je telefoon kun je alle netwerken bij langsgaan.



Mocht het niet lukken, geef je dan door in welk land je bent en welke netwerken verschijnen? Daarbij kun je ook kijken of je simkaart in een andere telefoon wel werkt.



Hou je ons op de hoogte?



Groetjes,

Naomi







Hoi PivHA, welkom op het Simyo forum!



Ik begrijp dat het vervelend is, zeker als je regelmatig in België bent. Gisteren heb je je optie 'Bellen in en naar het buitenland' aangedaan. Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen? Wil je anders naar de tips kijken die ik StefanP heb gegeven?



Ik hoor het graag van je 🙂
Hallo Naomi,



Ik had inderdaad gisteren bellen in het buitenland aangezet. Dus vandaag probeerde ik me met een netwerk (volgens mij Proximus) te verbinden, en linksboven stond: Proximus||simyo.



Dit snapte ik niet helemaal.
Hoi PivHa,



Wat begrijp je hier niet precies aan 🙂? De netwerkinformatie is dusdanig goed in jouw telefoon, dat het Proximus netwerk detecteert dat jij Simyo klant bent en geeft dit op deze manier weer op jouw telefoon.



Maar, heb je nu een goede verbinding en kun je gebruik maken van het netwerk?



Groetjes, Tiury
Hoi PivHa,



Wat begrijp je hier niet precies aan 🙂? De netwerkinformatie is dusdanig goed in jouw telefoon, dat het Proximus netwerk detecteert dat jij Simyo klant bent en geeft dit op deze manier weer op jouw telefoon.



Maar, heb je nu een goede verbinding en kun je gebruik maken van het netwerk?



Groetjes, Tiury




Hallo Tiury



Ik heb nu inderdaad een goede verbinding en ik kan van het netwerk gebruik maken. Dankjulliewel!



Groetjes

PivHa
Hoi PivHa,



Top om te horen! Dankjewel voor je terugkoppeling en graag gedaan 😉



Hopelijk tot ziens op het Simyo forum.

Reageer