Is er een storing van het Simyo bellen signaal, bij postcode 5825. Helemaal geen bereik meer !
Ik heb al vele mensen gevraagd, en die hebben al vele telefoongesprekken gemist of komen gewoon niet door!!
Graag zo spoedig mogelijk bericht, wij zijn zeer gedupeerd,
Alvast bedankt
Bladzijde 2 / 2
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw schade te melden, veroorzaakt door de storing bij KPN met mobiel bellen, smsen en internetten in Frankrijk/Monaco.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.........het is in Overloon, Nederland !!
Foutje bedankt
Gisteren formulier ingevult , en vandaag al compensatie prepaid gekregen :)
Maar helaas nog maar af en toe een half streepje bereik dit is minder.
Hoi sashja,
Ehh ja, klein foutje inderdaad :eek:, maar fijn dat de compensatie inmiddels met je geregeld is :)
Hopelijk wordt je bereik binnenkort ook weer zoals je gewend was!
Volgens het programma Kassa, moet het bereik weer goed zijn..... Nou bij mij dus echt niet !! Ik heb binnenshuis een half streepje of helemaal geen bereik !! Het gaat zo langzamerhand erg irritant worden..... Heeft Simyo hierop een antwoord wanneer het verholpen word.
Hoi Sashja,
Wat wij jullie vertelden, dat is wat ons wordt gezegd door KPN. Ik weet niet anders als dat de storing bij ons als opgelost wordt gemeld, terwijl jij dus nog weinig verbetering ervaart? Dat vind ik heel vervelend 😞
Ik heb wel even je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Wellicht vindt deze dan, als je je toestel even helemaal uitschakelt en daarna weer aanzet, de nieuwe, bijgedraaide, of bijgeplaatste masten wel.
Zou je dat even willen proberen en ons laten weten wat je ervaart?
Groetjes, Charlene
Hoi,
Zo net heb ik mjn telefoon uitgezet. En na ongeveer 10 minuten weer aangezet.
Het is nog steeds een klein puntje van de vier streepjes. En valt soms helemaal weg geen steepje meer. Dus nul, nul bereik !! Dus het heeft helemaal niets geholpen........
Gr.
Zo net heb ik mjn telefoon uitgezet. En na ongeveer 10 minuten weer aangezet.
Het is nog steeds een klein puntje van de vier streepjes. En valt soms helemaal weg geen steepje meer. Dus nul, nul bereik !! Dus het heeft helemaal niets geholpen........
Gr.
Zo net heb ik mjn telefoon uitgezet. En na ongeveer 10 minuten weer aangezet.
Het is nog steeds een klein puntje van de vier streepjes. En valt soms helemaal weg geen steepje meer. Dus nul, nul bereik !! Dus het heeft helemaal niets geholpen........
Gr.
Hoi Sashja,
Het kan kloppen dat het nog niet werkt. In de loop van de volgende week moet het bereik zijn verbeterd.
Kan je ons eind volgende week laten weten of het bereik beter is dan zullen wij kijken voor een passende oplossing.
Ok , ik zal eind van volgende week laten weten of het bereik beter is geworden.
Gr.
Gr.
Gr.
We zijn benieuwd 🙂
Ruim een week geleden.......ik zou laten weten hoe het bereik met mijn gsm is vergaan.
Nou, het is nog steeds het zelfde als op 24-12-2013......geen of soms een beetje bereik !
Bij het programma Kassa, is gesuggereerd dat de verbinding weer goed was......dus echt niet bij alle inwoners !!
Die bewoners die op korte afstand van de KPN mast wonen, die nu buiten de kern is geplaatst, hebben nu wat beter bereik.
Het is onderhand erg balen :mad: vooral als je in gespek bent en de verbinding is in eens verbroken...
Als... het eind februari nog het zelfde is kan ik nog een conclusie trekken.......
Nou, het is nog steeds het zelfde als op 24-12-2013......geen of soms een beetje bereik !
Bij het programma Kassa, is gesuggereerd dat de verbinding weer goed was......dus echt niet bij alle inwoners !!
Die bewoners die op korte afstand van de KPN mast wonen, die nu buiten de kern is geplaatst, hebben nu wat beter bereik.
Het is onderhand erg balen :mad: vooral als je in gespek bent en de verbinding is in eens verbroken...
Als... het eind februari nog het zelfde is kan ik nog een conclusie trekken.......
Hoi sashja,
Ik vind het erg vervelend dat je nog steeds problemen hebt met je bereik 😞.
Wat ik graag zou willen weten, is of je je telefoon op het 3G (UMTS) netwerk hebt ingesteld of op 2G (GSM)? Wanneer je telefoon op 3G staat ingesteld, zou ik je willen aanraden om je telefoon vast te zetten op het 2G netwerk, dat zou kunnen helpen :)
Ik verneem graag je bevindingen!
Ik vind het erg vervelend dat je nog steeds problemen hebt met je bereik 😞.
Wat ik graag zou willen weten, is of je je telefoon op het 3G (UMTS) netwerk hebt ingesteld of op 2G (GSM)? Wanneer je telefoon op 3G staat ingesteld, zou ik je willen aanraden om je telefoon vast te zetten op het 2G netwerk, dat zou kunnen helpen :)
Ik verneem graag je bevindingen!
De instellingen staan op:
Draadloos en Netwerk (meer instellingen) > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > selecteer GSM (2G)
Daar was ik ook al achter gekomen......
Draadloos en Netwerk (meer instellingen) > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > selecteer GSM (2G)
Daar was ik ook al achter gekomen......
Draadloos en Netwerk (meer instellingen) > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus > selecteer GSM (2G)
Daar was ik ook al achter gekomen......
Hoi sashja,
We vinden het heel vervelend voor je, maar op dit moment kunnen we de situatie niet voor je verbeteren 😞 Zoals al eerder is aangegeven zijn er verschillende antenne's bijgedraaid om de ontvangst te verbeteren. Het lijkt er op dat dit voor jou niet voldoende is.
Omdat je gebruik maakt van een prepaid kom je niet in aanmerking voor een eventuele coulance. Het spijt ons dat we je niet beter van dienst kunnen zijn. Ik denk dat je wel gemerkt hebt dat wij bij KPN alles geprobeerd hebben om onze dienst voor jou te verbeteren. Wij zijn er ook eerlijk in dat er op dit moment vanuit onze kant niet meer te verbeteren is. Je bent uiteraard helemaal vrij om je conclusies te trekken. Het spijt me dat we niet meer hebben kunnen doen.
Na nog een week wachten, heb ik weer het hele proces voor de gsm herhaald.
Instellingen weer na gekeken, batterij er uit, sim eruit, 15min wachten enz..........
"Kan nie waar zijn " al een paar dagen vol bereik........(aanhouder wint toch....)
We zullen maar zeggen : Komt allemaal goed.....
Bedankt voor alle hulp :D
Ik blijf voorlopig nog bij Simyo.
Met vriendelijke groeten,
Sashja
Instellingen weer na gekeken, batterij er uit, sim eruit, 15min wachten enz..........
"Kan nie waar zijn " al een paar dagen vol bereik........(aanhouder wint toch....)
We zullen maar zeggen : Komt allemaal goed.....
Bedankt voor alle hulp :D
Ik blijf voorlopig nog bij Simyo.
Met vriendelijke groeten,
Sashja
Hoi sashja,
Top, wat fijn om te horen dat het bereik nu goed is, fijn! 🙂
Top, wat fijn om te horen dat het bereik nu goed is, fijn! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.