Is er een storing van het Simyo bellen signaal, bij postcode 5825. Helemaal geen bereik meer !
Ik heb al vele mensen gevraagd, en die hebben al vele telefoongesprekken gemist of komen gewoon niet door!!
Graag zo spoedig mogelijk bericht, wij zijn zeer gedupeerd,
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 2
Met de kerstdagen is Simyo gesloten. Probeer eerst je simkaart eens in een ander (leen) toestel. Het kan maar zo zijn dat er iets met het toestel is. Het is een kleine kans maar het komt voor. Anders even wachten tot de 27e. Ik hoor het wel.
Met de kerstdagen is Simyo gesloten. Probeer eerst je simkaart eens in een ander (leen) toestel. Het kan maar zo zijn dat er iets met het toestel is. Het is een kleine kans maar het komt voor. Anders even wachten tot de 27e. Ik hoor het wel.
Mijn man en ik hebben beide een simkaart van simyo bijde gewisseld maar is het zelfde........geen bel bereik dus dubbel gedupeerd !
Dus beide geen bereik ook als de simkaart omgewisseld word? Even bij KPN gekeken maar daar worden geen storingen gemeld.
Ik kan nu weinig meer bedenken...anders kom ik er op terug.
Ik kan nu weinig meer bedenken...anders kom ik er op terug.
Nou, ik weet in tussen wel hoe dat zou kunnen komen volgens insiders ....... Ze zijn met een nieuw bouwplan bezig en hebben van de een op de andere dag.......
de zendmasten verwijderd zonder nieuwe terug te plaatsen. Iedereen is boos :mad::mad: omdat we geen bereik meer hebben van KPN. Had dan eerst nieuwe of nood masten geplaatst toch !!!!!!
de zendmasten verwijderd zonder nieuwe terug te plaatsen. Iedereen is boos :mad::mad: omdat we geen bereik meer hebben van KPN. Had dan eerst nieuwe of nood masten geplaatst toch !!!!!!
Oh dat is niet echt netjes, en er is geen alternatief geboden zoals roaming oid? slechte communicatie !
Alternatief niet dat ik weet.
Hoop dat er iemand is die het door kan geven bij KPN, voordat iedereen gaat overstappen naar een ander netwerkbeheerder.
Nul, nul bereik met bellen!!
Hoop dat er iemand is die het door kan geven bij KPN, voordat iedereen gaat overstappen naar een ander netwerkbeheerder.
Nul, nul bereik met bellen!!
Ik heb al vele mensen gevraagd, en die hebben al vele telefoongesprekken gemist of komen gewoon niet door!!
Graag zo spoedig mogelijk bericht, wij zijn zeer gedupeerd,
Alvast bedankt
de zendmasten verwijderd zonder nieuwe terug te plaatsen. Iedereen is boos :mad::mad: omdat we geen bereik meer hebben van KPN. Had dan eerst nieuwe of nood masten geplaatst toch !!!!!!
Hoi sashja,
Ik had dit verhaal ook al van iemand anders gehoord, dus ik ben gaan informeren bij de Netwerkspecialisten van KPN.
Het gebouw waar de mast op stond is inderdaad weg, doordat daar een nieuwe wijk gebouwd gaat worden. Met de sloop van het gebouw is de mast uiteraard ook weg. 😞
Maar dit is dus geen actie van KPN geweest.
Een nieuwe mast plaatsen op een andere plek is nog niet zo simpel. Die plek moet gevonden worden, en dan moeten daar weer vergunningen voor komen. Dit heeft op dit moment de hoogste prioriteit verzekerden ze mij, maar het is dus niet 1, 2, 3 opgelost.
Erg vervelend voor iedereen in Overloon op het KPN netwerk. In de Gelderlander stond zelfs een stuk hierover, heb ik begrepen.
Ik hoop dat jullie toch nog even geduld hebben, zodat KPN het zo snel mogelijk kan oplossen.
Groetjes, Charlene
Hoi SimYo,
De mast in overloon is verwijderd. En deze kan in korte termijn niet terug worden geplaatst.
Er is een nieuwe vergunning voor elders aangevraagd, maar dit kan dus nog wel even duren.
Nu zitten wij dus een tijd zonder bereik.
Mijn broer heeft een abbonoment bij Hi, en deze gaat ook over het netwerk van KPN.
Hij krijgt van Hi zijn volgende maand gratis, om hem zo tegemoet te komen.
Dit lijkt mij ook een gepaste oplossing, zolang het probleem zich voor doet.
Mvg Nick
De mast in overloon is verwijderd. En deze kan in korte termijn niet terug worden geplaatst.
Er is een nieuwe vergunning voor elders aangevraagd, maar dit kan dus nog wel even duren.
Nu zitten wij dus een tijd zonder bereik.
Mijn broer heeft een abbonoment bij Hi, en deze gaat ook over het netwerk van KPN.
Hij krijgt van Hi zijn volgende maand gratis, om hem zo tegemoet te komen.
Dit lijkt mij ook een gepaste oplossing, zolang het probleem zich voor doet.
Mvg Nick
Hoi SimYo,
De mast in overloon is verwijderd. En deze kan in korte termijn niet terug worden geplaatst.
Er is een nieuwe vergunning voor elders aangevraagd, maar dit kan dus nog wel even duren.
Nu zitten wij dus een tijd zonder bereik.
Mijn broer heeft een abbonoment bij Hi, en deze gaat ook over het netwerk van KPN.
Hij krijgt van Hi zijn volgende maand gratis, om hem zo tegemoet te komen.
Dit lijkt mij ook een gepaste oplossing, zolang het probleem zich voor doet.
Mvg Nick
Denkt hij dat het binnen een maand opgelost is.......Beter voor elke week een maand gratis toch.:o
Dit schreef de Gelderlander in de krant:
De sloop van het Boerenbondgebouw is funest voor klanten van KPN. Omdat ook de zendmast, die aan het gebouw zat, is weggehaald, is er veel minder bereik voor mobiele KPN-bellers.
Een woordvoerster van KPN bevestigt vrijdagmiddag dat klanten klagen over verminderd bereik. "Het is niet zo dat er helemaal geen bereik meer is", zegt de woordvoerster. ( Ik heb dus helemaaaal geen bereik!!) Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar volgens KPN kan dat nog wel even duren: "We denken niet dat het probleem voor de jaarwisseling is opgelost."
Vodafone
Het plan is om apparatuur te plaatsen bij een zendmast van een andere provider, Vodafone. Daar wordt nu met Vodafone over gepraat. "We hebben goede hoop dat dat gaat lukken, maar zekerheid hebben we niet", aldus KPN.
De sloop van het Boerenbondgebouw is funest voor klanten van KPN. Omdat ook de zendmast, die aan het gebouw zat, is weggehaald, is er veel minder bereik voor mobiele KPN-bellers.
Een woordvoerster van KPN bevestigt vrijdagmiddag dat klanten klagen over verminderd bereik. "Het is niet zo dat er helemaal geen bereik meer is", zegt de woordvoerster. ( Ik heb dus helemaaaal geen bereik!!) Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar volgens KPN kan dat nog wel even duren: "We denken niet dat het probleem voor de jaarwisseling is opgelost."
Vodafone
Het plan is om apparatuur te plaatsen bij een zendmast van een andere provider, Vodafone. Daar wordt nu met Vodafone over gepraat. "We hebben goede hoop dat dat gaat lukken, maar zekerheid hebben we niet", aldus KPN.
De mast in overloon is verwijderd. En deze kan in korte termijn niet terug worden geplaatst.
Er is een nieuwe vergunning voor elders aangevraagd, maar dit kan dus nog wel even duren.
Nu zitten wij dus een tijd zonder bereik.
Mijn broer heeft een abbonoment bij Hi, en deze gaat ook over het netwerk van KPN.
Hij krijgt van Hi zijn volgende maand gratis, om hem zo tegemoet te komen.
Dit lijkt mij ook een gepaste oplossing, zolang het probleem zich voor doet.
Mvg Nick
Hi Nic K,
Ik heb je een privébericht gestuurd over hoe we dit op kunnen lossen 🙂
Je kunt 't overdrijven he... ;)
Helaas kan ik qua tegemoetkoming niets betekenen voor je... Je belt met prepaid en dus heb je geen vaste kosten wanneer je door storing of calamiteit niet kunt bellen.
Daar ben je dan mooi klaar mee.....
Toch naar een andere provider ???
Als het zo lang gaat duren !!
Kan alleen maar 112 bellen.....
Toch naar een andere provider ???
Als het zo lang gaat duren !!
Kan alleen maar 112 bellen.....
Toch naar een andere provider ???
Als het zo lang gaat duren !!
Kan alleen maar 112 bellen.....
Tja, inderdaad; ben je mooi klaar mee :(
Ik kan je echt geen tegemoetkoming geven voor kosten die je niet maakt, dus misschien is het wel het beste om voorlopig even een kaartje te kopen van een andere provider en daarmee te bellen totdat de mast weer is teruggeplaatst...
Let er dan wél op dat ie niet van een provider is die gebruik maakt van het KPN netwerk!
Let er dan wél op dat ie niet van een provider is die gebruik maakt van het KPN netwerk!
Ben niet blond :) :)
Ben niet blond :) :)
Ben niet blond :) :)
Hoi sashja,
Haha, dat kunnen we niet zien aan een 06nummer 😉
Groetjes,
Charlene
Hoi SimYo,
Ik ben woonachtig in Overloon, en heb al sinds 23 december geen bereik.
Hoorde van veel mensen dat ze gecompenseerd zijn voor de maandelijkse kosten.
Ook ik wil hier graag in aanmerking voor komen.
Mvg
Ik ben woonachtig in Overloon, en heb al sinds 23 december geen bereik.
Hoorde van veel mensen dat ze gecompenseerd zijn voor de maandelijkse kosten.
Ook ik wil hier graag in aanmerking voor komen.
Mvg
Ik ben woonachtig in Overloon, en heb al sinds 23 december geen bereik.
Hoorde van veel mensen dat ze gecompenseerd zijn voor de maandelijkse kosten.
Ook ik wil hier graag in aanmerking voor komen.
Mvg
Hallo Evie,
Jij hebt al sinds 23/12 vorig jaar geen bereik?? Ik mag toch aannemen dat je hiervan wel melding hebt gemaakt bij SImyo? Ik zou al na een enkele uren contact hebben opgenomen met de Klantenservice.
Nee dat klopt, sinds 23 dec. Mijn broer heeft ook simyo, en hij had ook al een bericht gestuurd. Ik had samen met hem afgewacht op uw reactie vandaar dat ik het zo laat doorgeef.
Hoi Evie,
Ik heb je een privébericht gestuurd over je vraag over de tegemoetkoming.
Verder hebben wij vernomen dat er inmiddels schot zit in deze zaak. Er wordt een antenne in de buurt bijgesteld zodat er in ieder geval buitenshuis beter bereik zal zijn. Wanneer precies, weet ik helaas niet.
Ik heb je een privébericht gestuurd over je vraag over de tegemoetkoming.
Verder hebben wij vernomen dat er inmiddels schot zit in deze zaak. Er wordt een antenne in de buurt bijgesteld zodat er in ieder geval buitenshuis beter bereik zal zijn. Wanneer precies, weet ik helaas niet.
En het consumentenprogramma Kassa kwam maar eens langs...
De aflevering is hier (kassa website) te vinden en begint vanaf 00:20:43 en eindigd op 00:31:21 en is daarmee zo'n 00:11:38 lang.
Korte samenvatting:
De Antenne's, die door Ernst zijn genoemd zijn bijgedraait. Dit lost het niet op.
Inmiddels is een Noodoplossing aan de dichtbijzijde mast van Vodafone geplaatst. Hierdoor kunnen sommige mensen weer bellen, echter blijkt niet iedereen hierdoor te kunnen bellen.
Als compensatie krijgen klanten in overloon hun abonnementsgeld automatisch terug. Daarnaast is hier een formulier voor klanten die menen recht te hebben op compensatie van door hen geleden schade.
De aflevering is hier (kassa website) te vinden en begint vanaf 00:20:43 en eindigd op 00:31:21 en is daarmee zo'n 00:11:38 lang.
Korte samenvatting:
De Antenne's, die door Ernst zijn genoemd zijn bijgedraait. Dit lost het niet op.
Inmiddels is een Noodoplossing aan de dichtbijzijde mast van Vodafone geplaatst. Hierdoor kunnen sommige mensen weer bellen, echter blijkt niet iedereen hierdoor te kunnen bellen.
Als compensatie krijgen klanten in overloon hun abonnementsgeld automatisch terug. Daarnaast is hier een formulier voor klanten die menen recht te hebben op compensatie van door hen geleden schade.
Als je het schadeformulier van hier boven invult komt er dit te staan als dank.......
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw schade te melden, veroorzaakt door de storing bij KPN met mobiel bellen, smsen en internetten in Frankrijk/Monaco.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.........het is in Overloon, Nederland !!
Foutje bedankt
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw schade te melden, veroorzaakt door de storing bij KPN met mobiel bellen, smsen en internetten in Frankrijk/Monaco.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.........het is in Overloon, Nederland !!
Foutje bedankt
Denk dat het formulier een copy pasta is van het formulier dat gebruikt is ten tijde van de storing in 't buitenland. Maar who cares, compensatie is compensatie. :o
Dit is wel klasse hoor,
Gisteren formulier ingevult , en vandaag al compensatie prepaid gekregen :)
Maar helaas nog maar af en toe een half streepje bereik dit is minder.
Gisteren formulier ingevult , en vandaag al compensatie prepaid gekregen :)
Maar helaas nog maar af en toe een half streepje bereik dit is minder.
De aflevering is hier (kassa website) te vinden en begint vanaf 00:20:43 en eindigd op 00:31:21 en is daarmee zo'n 00:11:38 lang.
Korte samenvatting:
De Antenne's, die door Ernst zijn genoemd zijn bijgedraait. Dit lost het niet op.
Inmiddels is een Noodoplossing aan de dichtbijzijde mast van Vodafone geplaatst. Hierdoor kunnen sommige mensen weer bellen, echter blijkt niet iedereen hierdoor te kunnen bellen.
Als compensatie krijgen klanten in overloon hun abonnementsgeld automatisch terug. Daarnaast is hier een formulier voor klanten die menen recht te hebben op compensatie van door hen geleden schade.
Dankjewel voor het delen en de samenvatting, Groentjuh! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.