Skip to main content
Hallo allemaal,



Sinds gister heb ik erg slecht bereik met mijn telefoon.

Nu zocht ik niet meteen het probleem bij simyo, dus startte ik de telefoon opnieuw op. Maar helaas dat werkte niet.

Tijdje telefoon uit gehad, simkaart eruit gehaald en later weer aan. Nog niet veel verbeterd.



Ben ik bij een vriendin op de koffie gegaan gister, uit hetzelfde dorp en die toevallig ook simyo heeft (door haar ben ik overgestapt)

En ook die had het zelfde probleem, dus lijkt me dan sterk dat het aan onze telefoon ligt.



Gelukkig had ik af en toe wel bereik, dus dacht ik het zal wel storing zijn morgen is het vast beter.



Echter vandaag is het nog erger, nu heb ik amper nog bereik... Hele tijd een rood kruisje en alleen nood oproepen mogelijk.



Iemand een idee? of zijn er eventueel storingen bekend?

Omgeving Biddinghuizen/Dronten (Flevoland)



Alvast bedankt voor reactie(s)
Ik ben al maanden niet tot amper bereikbaar...

Ondertussen een nieuwe SIM-kaart besteld, maar ook deze heeft hetzelfde probleem.

Meerdere mobieltjes geprobeerd, blijft dramatisch.

Dus ook ik denk dat er geen bereik is of iets dergelijks..



In Drachten.
Hoi Muts84, en MLTJ,



Om de kwaliteit van het netwerk op jullie locatie te bekijken, kun je de volgende link gebruiken. Ik wil ook graag voor jullie nagaan of er iets ongebruikelijks op de locaties aan de hand is, maar dan moet ik een volledige postcode hebben. Geven jullie die hier even door? Als je op meerdere postcodes problemen ervaart, dan is het waarschijnlijk niet het netwerk. Je maakt dan namelijk gebruik van meerdere masten.

Muts84, heb jij de sim al in een ander toestel kunnen proberen? Dan hoor ik dat graag.



Groetjes, Charlene
Ik ben al maanden niet tot amper bereikbaar...

Ondertussen een nieuwe SIM-kaart besteld, maar ook deze heeft hetzelfde probleem.





Wanneer heb je die nieuwe simkaart besteld, MLTJ? Of was dat voor een andere aansluiting, want ik vind hem niet terug..



Groetjes, Charlene

Reageer