Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb al sinds 27-06-2012 geen bereik meer. Mijn laatste factuurstatus staat op betaald. Daar kan het denk ik niet aan liggen. Ik wil graag weer bereikbaar zijn dit is echt heel vervelend. Kan Aub iemand mij helpen?? Wat kan ik doen om zsm weer bereik te hebben??



mvg,



Nouridin Al Sheikhle 
Welkom op het forum Nouridin,



Volgens onze gegevens ben je afgesloten wegens hoogverbruik. Dat betekent dat je binnen 24 uur meer dan 75 euro aan verbruikskosten hebt gegenereerd of dat je binnen 7 dagen meer dan 250 euro aan verbruikskosten hebt gemaakt. Volgens onze gegevens heb je binnen 24 uur meer dan 75 euro aan kosten veroorzaakt. Dit komt doordat je buiten de bundel hebt geïnternet. We hebben je zojuist een email gestuurd met meer informatie. Je hebt dan overigens nog wel bereik, maar kan niet meer uitgaand of ingaand verkeer toepassen.



Groetjes,



Alex
Goedemiddag Alex,



Ik heb het geld overgemaakt en een printscreen hiervan opgestuurd. Zou ik aub zsm weer bereikbaar kunnen zijn? En hoelang duurt het anders tot dat ik weer bereikbaar ben?



Alvast bedankt!



mvg,



Nouridin 
Beste Nouridin,



Wij hebben je aansluiting na ontvangst van het betaalbewijs direct gedeblokkeerd. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om gebruik te maken van de simkaart.



Groetjes,



Manisha

Reageer