.

Vraag

Geen bereik Lelystad?

  • 22 May 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Al sinds een maand geen of slecht bereik rond lelycentre in lelystad.

hoe lang gaar dit nog duren. ?

TB.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Drof,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je last hebt van slecht bereik in Lelystad. Heb je dit echt op een specifieke locatie of overal? Ik heb net even gekeken op de storingspagina van KPN: Problemen & storingen van KPN (internet) diensten en zie niks specifieks in Lelystad. Misschien kun je dit zelf nog controleren? Mocht je overal last hebben van slecht bereik hoor ik dat graag. Dan kunnen we samen verder kijken naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Beste Seren,

Bedank voor uw antwoord.

op de storingskaart staat inderdaad niets.

Ik ben niet de enigste met dit probleem rond het Lely center (niet verwarren met lelystad centrum).

we hebben geen bereik.

met vr.gr.

TB

Ik lees op het KPN-forum ook diverse klachten over deze regio @Seren , zie onderstaande link:

https://forum.kpn.com/mobiel-15/slecht-bereik-mobiel-lelystad-binnen-en-buitenshuis-612991/index2.html

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor het delen, @J.D.L.. Ik was hier zelf nog niet van op de hoogte. Het blijkt inderdaad dat meerdere mensen in diezelfde omgeving hier last van hebben. Ook lees ik dat de technische dienst hiervan op de hoogte is. Helaas is het nu een kwestie van afwachten tot er een oplossing komt. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Mijn excuses voor dit ongemak @Drof.

Reageer